8 Kasım 2009

Bende "Altına İmzamı Atarım" Dedim


10 Kasım yaklaşıyor. İçimde hüzün...

Emanetini layığıyla koruyabiliyor muyum, bilmiyorum Atam. Yüzüm yok karşına çıkmaya. Çıksam ne diyeceğim ki? Sen ki kitaplığındaki 5000 kitabın tamamını okumuşsun, 2900 tanesinde elyazınla notların var; sen ki her gelişmeyi takip etmişsin, ülkene nasıl uygularım diye düşünmüşsün; sen ki geceni gündüzüne katmış zorluklara aldırmadan planlar yapmış ve bunları hayata dökmüşsün...Sen ki dehanla bu kutsal emaneti, Cumhuriyeti, kurmuş ve koruyalım diye bizlere bırakmışsın...
Nasıl karşına çıkarım ki bunca teknolojiye, imkana rağmen daha tırnağın olamamışken?

Yazmaya bile yüzüm yok.


Not: Şimdi Gül Ablamın blogundan bu kampanyayı gördüm.

Seni sevenleri bende haberdar etmek istedim.



12 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sevgimmm,O narin parmaklarına,güzel gönlüne ve pamuk yüreğine sağlık..Yazdıklarını okurken benim bile yüzüm kızardı..

Atam,sen nurlar içinde yat..Seni melekler her daim korusun!

asyaselda dedi ki...

bendeeeee:)

MUTFAKISTAN dedi ki...

Ahhh ah atam ulkemin halini goruyormusun kimlerin elinde...
Bir ataturk daha doguramadi analar
Ama inaniyorum senin ruhun bile korur bizim ulkemizi..
Dagdan inenlerin karsilanisi hala icimi sizlatiyor hazmedemiyorum
gozumun onunden gazilerimizin ite kaka meclisten atilisi gitmiyor?????????????????????

ebrulitatlar dedi ki...

Onu çok seviyor ve çok özlüyorum. Ruhu şad olsun.
Öptüm canım, sevgiler..

birdutmasali dedi ki...

çokda iyi yaptın canım..
zaten biz doğarken kalbimizde atatürkün mühürü vardı..
imza ne ki ?

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablacığım seninde gönlüne sağlık. Dilerim Ulu Önderimiz nurlarda yatsın.

Sevgi Küçük dedi ki...

benim Atatürk ilkelerinden ayrılmayan, temiz kalpli öğretmenim! ne iyi yapmışsın. Seldacığım seni ve kızını kocaman kucaklayıp öpüyorum

Sevgi Küçük dedi ki...

ah sevgili Filiz o konuyu hiç açma. yüzümü kızartan o görüntüleri hiç unutmayacağım. onlar ki canlarını hiçe saydılar, bizi korudular biz ne yapıyoruz? bu işte bir terslik var ama sadece bize mi öyle geliyor??

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum bende çok özlüyorum. Mekanı cennet olsun, hem O' nun hem de bu vatan için canını feda eden tüm şehitlerimizin.
Günün aydınlık olsun. Çok öptüm seni

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah var ya "biz zaten doğarken kalbimizde Atatürk' ün mührü vardı" nasıl güzel bir söz olmuş! Okurken tüylerim diken diken oldu. Ne kadar doğru bir söz. Ağzına sağlık.
Ne mutlu bize ki bu deha bizden biri!
Bu güzel söz için tekrar teşekkürler. Sevgiler

Tijen dedi ki...

Doğru biri olmak, bildiğin doğrulardan şaşmamak önemli değil mi Sevgi?

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok haklısın Tijenciğim. Hem de çok haklısın. Bunu bugün daha iyi anlıyoruz.