28 Ekim 2009

Yaşasın Cumhuriyet


Soldan sağa kutladığımız şey...Cevabı 29 Ekimde Cumhuriyet'te.


Son zamanlarda çok sevdiğim bir reklam.

Evet görüşümüz, kökümüz, inancımız ne olursa olsun bugünü kutluyoruz. Ve hep kutlayacağız.

Sonsuza kadar...

Yürekten inanarak...

Özgür olmanın ve Türk olmanın anlamını bilerek...

Gururunu hissederek...

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.


Not: Bu kez gerçekten fener alayındayım. Çankaya Belediyesi'nin düzenlediği organizasyona katılacağız kısmetse.
SONRADA EKLENEN AMA ÇOK ÖNEMLİ BİR NOT: (Umarım izinsiz yayınladığım için bana kızmasın Sevgili Selda ama bıraktığım yorumda dediğim gibi yazın beni çok etkiledi. Herkes görsün, herkes okusun istedim. Ve inan seni tanımaktan çok ama çok gurur duydum!) SEVGİLİ OKURLAR LÜTFEN BU YAZIYI OKUYUN!

6 yorum:

asyaselda dedi ki...

canımsın benim ne demek kızmak:):):) bende benimle aynı pencereden bakan insanları seni tanıdıgım için çok mutluyum...sevgiler

öykü dedi ki...

Bayramımız kutlu olsun..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
İyi bayramlar eli öpülesi öğretmenim.

Sevgi Küçük dedi ki...

Bayramımız kutlu olsun sevgili Öykü!Çok öptüm

birdutmasali dedi ki...

aziz türk milleti ve cumhuriyeti
EBEDİDİR.
---------
çok güzel bir post olmuş sevgiciğim.
cumhuriyetin nesi güzel değilki :))
!!!!!!!!!
sevgiler canım...

Sevgi Küçük dedi ki...

aynen katılıyorum, O'nun herşeyi güzel! :)
Bayramımız kutlu olsun tekrar tekrar...sonsuza dek.
sevgiler