7 Ekim 2009

Saraydan Kız Kaçırma: Bölüm 1

Beni merak eden herkese hızla bir not yazayım istedim:
Şu an iyiyim. Açıkçası hem kendi yaralarımı hem de sevdiklerimin yaralarını sarmakla meşgulum. Yakında aranızda olacağım.
Dualarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim.
Ayrıca;
Eski yöneticim Sayın Gürcan ŞENER'e sınırda tutulduğumda İstanbul'dan ulaşıp kurtarıcılık yaptığı için,
THY yetkilileri Erol Bey ve Maria Hanım'a hem yer bulmamda hem de sınırda hemen yardımıma koştukları için,
Canım babacığımın bulunduğu şehirden arayıp ulaştığı elçilik yetkililerine ilgileri için
çok teşekkür ederim. Bu sayede sınırdan geçebildim. Asıl yardımcı olması gerekenler mi? Onlar utançları ile otursun!! :)

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgi hanım merhabalar,

Ne olduğunu tam anlayamadım ama
Umarım en kısa zamanda herşey yoluna girer, dualarım sizinle.

Hümeyra Karabiber

Damak Tadı dedi ki...

Ohhh...çok şükür geldin ya..Sana kimler yardım etmişse Allah hepsinden binlerce kez razı olsun canım..Sana bir kaç kez yazmıştım..Hiç yanıt gelmeyince çok endişelenmiştim açıkcası..Şimdi içime su serptin..Tekrardan şükürler olsun Allaha..Dinlen bol bol lütfen..Öpüyorum çok seni..

öykü dedi ki...

Canım benım hosgeldın ulkene
ıyı ve saglıklı olman yuregımıze su serptı
Kotu gunler gerıde kaldı ınsallah
hep ıyı seylr olsun hayatında sevgılerımle

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi'cim çok sevindim sınırı geçmene :) ohhh !!!

papilo dedi ki...

Kocaman gecmis olsun, meraklandirdin bir sure!
Sevgilerle

Verago dedi ki...

hayırlısıyla biran önce burda olmanı diliyoruz. tam bir macera yaşamışsın, umarım biran önce herşey yoluna girer..

oruk dedi ki...

Geçmiş olsun,iyi gün dostu kötü gün dostu diye dostluğu ikiye ayırmak gerekiyor.
sevgiyle,sağlıkla kalın
oruk

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Hümeyra,
Çok teşekkür ederim. Oldukça sıkıntılı bir dönemdi. Özellikle sevdiklerim çok yıprandı. :(
Diyorum ya, dualarınız sayesinde en az zararla atlattım.
Tekrar çok ama çok teşekkür ederim herbirinize.
Yakında güzel şeyler anlatmak üzere burada olacağım. :)
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablaların ennn şekeri! Bende demin çaktırmadan bloguna baktım ama karnım gene çook acıkınca çıktım. Obez olcam bakıp bakıp!! :D
Çok teşekkür ederim inan...Yüzyüze görüşmemiş olsak da her birinizin varlığını hissettim.
Kocaman öpüyorum seni.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykü insanııııı
Geldim geldim...bak çekirdeğimde hazır. ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım ayıptır söylemesi deniz kenarında dinleniyorum. Maviden ve o güzel esintiden daha iyi ilaç olur mu? ;)
Aklıma geldin. Gelecek yaz yolumu düşüreceğim kişilerin başında geliyorsun. Haberin olsun. Sözüm vardı sana, hani deniz kenarında...hatırladın mı? ;)
Sana da çok teşekkür ederim. İyi ki varsın. Çok öptümmmm

Sevgi Küçük dedi ki...

Hülyacığım çok sağol. Valla en çok ailem ve BHA olmak üzere sizleri yani tüm sevdiklerimi telaşlandırdığım ve üzdüğüm için üzüldüm. Ama elimde olan şey değil. Diyorum ya sebep olanlar utansın. Neyse....
Yakında Ankara'da olacağım ve yazılarını keyifle okuyacağım.Emreyi ve seni çok öpüyorum. Sınavların başladıysa başarılar.Ben galiba doktoraya başlayacağım!!Akıllanmıyorum çünkü ben!! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Verago, çok sağol. Dediğin gibi tam bir macera oldu! :)
Hayatımda sakin bir an yok ki zaten!! ;)
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Oruk öncelikle hoşgeldin. Yorumun için teşekkür ederim. Dediğin çok doğru; dostlar böyle ayrılıyormuş gerçekten. Bir yılım dolu dolu geçti ve yaşadıklarım bazı gerçekleri görmemi sağladı.Bunda da böyle bir hayır oldu.
Bende blogunda misafirim şu an ama net problemi yüzünden detaylı inceleyemiyorum. Güzel şeyler gördüm en kısa zamanda gene misafirin olacağım. :)
Sevgiler

asyaselda dedi ki...

HOŞ GELDİN HOŞ GELDİN EN ÇOKTA BANA:)