16 Ekim 2009

Mini Mini Sevgi


Yan tarafta başka bir kitabın adı var ama o kitap şu an kolilerin birinin içinde Sofya'da gümrükte.

Kitapsızlığa dayanamayınca bende hemen gidip çok istediğim bir kitabı aldım:


Bir kitap bu kadar mı güzel olur ya? Çocuğu olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum. Hele masallarla ilgili çizimler o kadar güzel ki...Ay bayıldım.

Masalların bir kısmı size de tanıdık gelecek. Hepsini heyecan ve ilgi ile okuyacağınıza eminim.

Her masal öncesi masalın alındığı ülke hakkında kısa bilgiler ise çok yerinde olmuş.

Özetle masalların kardeşliğini büyük küçük herkese gösteren bir kitap olmuş.

Biz şimdilik Egemize okuduk, sizler çocuklarınıza okuyun. :)

12 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim geç oldu ama hoşgeldin, sefalar getirdin. Neler yaşamışsın okudum hepsini. Neyse atlatmışsın çok şükür. Çok sevindim döndüğüne. Kendine iyi bak, dinlen bol bol. Görüşmek üzere..

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum hoşbulduk. Macera dolu bir geliş oldu ama hayırlısı :)
Çok öpüyorum

NarincE dedi ki...

Canım sıkkındı hiç uğramadım buralara. Hoşgeldin canım, geciktim kusura bakma. Sonunda kazasız belasız geldin ya, şükür!

SERAP dedi ki...

Sevgicim,
Yurtdisinda yasayan biri olarak kitaplari genellikle internet ortaminda seciyor ve aliyorum.Bu kitaplar Türkiyedeki bir adreste toplaniyor bende tatile gelince bunlari toparlayip getiriyorum.Tabiki bu kitaplarin icini acip bir iki satir okuma imkanimda olmayinca secimimi genellikle cok okunanlar listesinden seciyorum.Bu kitabida almamin nedeni buydu birde ödül almis olmasi tabiki birde sevimli kapak!
Fakat kitabi bitirmeden birakmak zorunda kaldim.Yazilimi cok zor.....Nokta virgül yok gibi...Konusma nerede basliyor nezaman bitiyor belli degil.Buda bence okuyucuyu yoruyor...Bir iki kez zorladim ama olmadi.Yani bir kitabin ödül almasi veya cok okunmasi bu kitapi almaya neden degilmis bunuda ögrendim.
Paylasmak istedim.....Sevgiler

Verago dedi ki...

yazılarınızı yeniden okumak güzel..

masallar da çocuk oyunları ve şarkıları da birçok millette ortak köklere dayanıyor.. ve çok eskilere tabii.. yetişkinlerin unuttuğu ortak paydaları onlar yaşatıyor bir yanda ve büyüklerin yapamadığı kardeşliği de..

bu çok güzel bir kitaba benziyor gerçekten, teşekkürler..

birdutmasali dedi ki...

hoşgeldin sevgicim..
sevgiler..

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgicim kızıma alıp okuyacağım.Bu haftasonu kitapçıdayız kızımla :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım hayırdır? Bir sorun yoktur umarım?

Sevgi Küçük dedi ki...

Serapcığım (abla demiyorum umarım kızmasın) aslında yazdıklarına kesinlikle katılıyorum. O yüzden klasikleri almayı tercih ediyorum. Arada bir şekilde beni çekerse (kapak örneğin gibi) alıyorum. Bu kitapta da tereddüt etmiştim sonra aldım. Ama yazdığım gibi ben kitabı Ege'ye masal okur gbi okurken eleştirdiğin şeyleri pek farketmemiişim. muhtemelen okurken kaptırmışımdır. :)
Paylaşımın için çok sağol. Dediğim gibi genel olarak kesinlikle haklısın. Daha önce yazmıştım benim bu yüzden D ve R de kriz geçirmişliğim var.
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Verago içtenliğin için teşekkür ederim. yakında bıdı bıdıııı yapar başınızı ağrıtırım. ;)
Yarın sabah blog aleminde neler kaçırmışım onlara bakacağım. Senin yazılarında olmak üzere bir çok yazar (ben öyle diyorum sizlere) arkadaşımı heves ve mutlulukla okuyacağım.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Hoşbuldum :)
O güzel sofralarınızaa kavuşacağım diye koşarak geldim
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım umarım beğenirsiniz.Senide meleğide öpüyorum. Son söz olarak İzmir'i özledim desem? :D