15 Ekim 2009

Bir Ara...


"Bir ara gelcem yanınıza" diyecekmişim gibi oldu başlık!! :D
Hala dinleniyorum. Başım kötü, migren gibi ağrılar çekiyorum ara ara. Yaşadıklarımın vücuduma yansıması böyle olmuş. Ne yapalım bunada şükür. Şu an nezaretlerde olabilirdim!!
Sizlerden çok uzun ayrı kaldım ve çok özledim. Ama affınıza sığınıp biraz daha izin isteyeceğim. Düzenimi kurduktan sonra tam gaz yanınızda olacağım gene. :)
Hem ne hikayelerim var ne hikayelerim...Ohh ohhh...Valla nasıl güzel nasıl heyecanlı şeyler!! (Filaaşşşş filaaaşşşş filaaaşşşş...Şok şok şok!!!! Sevgi' nin maceraları azzzz sonraaaaaa....)
Aslında ekran başına oturduğumda amacım size Sofya'da son günümü anlatmaktı ama o anları düşünmek bile başımın ağrısını şiddetlendirdi. O yüzden onu ileri bir tarihe erteliyorum.
O zamana kadar size güzel şeyler yazacağım. Mesela bu süreçte iki güzel insanla nihayet görüşmüş olduk:
İlki sevgili Tijen. İstanbul'a vardığımı ilk haber alan kişilerden biriydi. Sağolsun mesajıma hemen telefonla döndü ama ben o an hala olayın şokunda olduğumdan hayal meyal hatırlıyorum herşeyi. (Düşünün ki uçağın havalandığını farkedemeyecek kadar şoktaydım Sofya'dan ayrıldığımzda! Bindiğimi hatırlıyorum sonra cama döndüğümde havadaydık hem de epey yüksekte!!) Ama o an ne hissettiğimi çok net hatırlıyorum; bu kadar güzel insanlar tanıdığım için kendimi çok şanslı hissetmiştim. Çok sağolsun, hepiniz sağolun.
İkinci güzel insan sevgili Selda oldu. Çok güldürdü beni telefonlarda hemşerim. İtiraf edeyim aslında ben onu Asya'ya ulaşmak için kullanıyorum!! Yakında "kankam" ile buluşcam belki Selda'da gelir!!?! :D
İşte böyle...
Şu an eskisi kadar neşeli değilim. Hatta nemrut bir insan oldum. Ama düzenimi oturtunca olanları atlatmak daha rahat olacaktır (diye umuyorum).

Not: Dönmeme sizler ve ailem dışında sevinen ama adı burada geçmeyen iki kişiyi unutmayayım: Ege ve BHA!
Ege ile şu an hala car caarrrr carlıyoruz birbirimize, o beni ısırıyor bende onu! Tamam biliyorum kuşla kuş olmayayım ama bu o kadar şeker ki....Hani bebekler parmağınızı kavrar ya, bu da öyle yaptı geldiğimde. Çok özlemişim keratayı çoookkkk....

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Canım bunlarda geçecek..Senin biraz zamana ve iyice dinlenmeye ihtiyacın var..Sağ-salim dönüp gelmene inan çok ama çokkkkkkkkkk sevinenlerden biri de benim..Kocaman öpüyorum ve kucaklıyorum seni buradan..Kendine çok iyi bak..


Sevgiler tatlı Sevgi'me..

öykü dedi ki...

Bızde senı cok ozledık
ama bıldıgın gbı degıl
cok
ÇOK ..

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgiciğim,

Seni çok merak ettim.Artık neler olduysa anlat bize.Çok endişelendim.

Baş ağrıların umarım kısa sürede geçer.Yapabileceğim bir şey varsa eğer senin için zevkle.

Kendine iyi bakasın,çok özletme

Sevgiyle Kal..

Sevgi Küçük dedi ki...

Gül Ablacığım inan biliyorum çok sevinenlerden birininde sen olduğunu. Ben varlığını hep hissettim zaten. :)
Bende seni kocaman kucaklıyorum ve en kısa zamanda buluşmayı umuyorum. Çok öptüm
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğümmmmmmm
Ama çok öslediiimmm bende...hem de çokkkk. Asss kaldı ama asssss ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Başak ne kadar tatlısın sen yaaa...İnan beni çok mutlu etti yazdıkların. Sende çoook sağol. Varlığınız yeter. :)
Olanları detaylı yazmıyorum çünkü çok farklı şeyler var,özel bazı nedenlerden yazamıyorum. Son günümü ise şu an yazamayacak kadar yorgun ve gerginim. Üzerimden atınca yazacağım ama. Son günümde dakika dakika neler oldu...Azzzz sonraaaa ;)

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgicim geldiya önemli olan bu.Kendie gelmen için birkaç gün daha verebiliriz :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım çok güzel söylemişsin valla. :)
Birkaç güne işlerimi halledersem hemencecik yanınızda olurum. O zamana kadar beni özleyin anacımmmm
:D