8 Eylül 2009

Yorgun


Doğumgünü çocuğumuzu dün işyerinde arkadaşları da iyice şımarttığı için üstüne böyle huzurlu ve mutlu bir yorgunluk çöktü. :)

O yüzden mırıl mırıl dolanıyorum.

Dün çok duygulandırdılar beni, özellikle de sabah gittiğimde kocaman buketle beni karşılayan Vijiciğim (ki tekrar söylüyorum renklerine bayıldımmm) ve masama başka bir buketi güzelce yerleştirip bana süpriz yapan Bilyanacığım; ardından doğumgünüm olduğunu öğrendikçe elinde çiçekle odaya gelen tüm iş arkadaşlarım bir ara gözümden pıtır pıtır dökülen yaşlara neden oldular. Bende kızdım "Ayıp değil mi? İnsan bu kadar sevilir ve sevindirilir mi? Cıııkk cııkk, hiç mi acımanız yok?" diye. (Arsızım ya ağladığımı saklamaya çalıştım kendimce ama yemediler!!)

İnsan evinden uzakta da olsa, yabancılar arasında da olsa demek ki insan gibi insanların arasında olunca o mesafeler hep lafta kalıyor.

Bu arada Türkiye'den dostlarım ve sevdiklerim gün boyu mesaja boğdular beni. Bir de bloga girip de yine sizlerden içten ve güzel mesajlar aldığımı görünce iyice mayıştım yalan yok.

E şimdi ben yorulmayayım da ne yapayım?

Not: Fotografın adı Newborn Sleep, bu kadar mı güzel oldu konuya!! :D

4 yorum:

asya selda dedi ki...

he he he seni gidi yaramaz doğum günü çocugu seni...
canım ya hayran kaldım desem yeni yaşını bukadar çoşkuyla karşılamana..
hep böyle heyecenlı mutlu ol...

Sevgi Küçük dedi ki...

:))))
Canımsın sağol. Sende hep mutlu ol. Yaşamında çookk tatlı bir heyecan olduğu için onu ayrıca belirtmedim ;)

öykü dedi ki...

yenı yasa gecıs gunu
dogum gunun bu kadar mutlu ve neselı sevgı dolu gectıgı ıcın ben hep ınanırım onundekı zamanlar da hep oyle gececektır
dılegım bu senın ıcın:)
bı de bu resım var ya
bugun cok yorulan oykuye oylesıne bı ılham verıyor kı
gıt oykuuuuuu
uzan oykuuu gozlerın agır agır kapanıyooo oykuuu
uyuuu
oykuu uyuuu
uyudum sanırım yazarkkkkkkemmsshekesksk( o artık uyudu yazdıgı son satırlardan sorumlu degıl)

Sevgi Küçük dedi ki...

ay kuzummm kıyamam ben sana...aslında sen iyiy bir tatili hakettin. şöyle sıcacık güneşin altında mırıl mırıl? :)
öperim seni ve ne olur kendinize dikkat edin tüm İstanbullular. bugün bir de sizin oralar ne olmuştu öyle kuzucum ya? :(
o kadar üzüldüm ki an be an haberleri gördükçe.