16 Eylül 2009

Yandığın Zaman


Parmakların yanınca:

1. Yanıklar su toplar

2. Çok parmak dokunmaya alıştığın klavyeye bu kez dokunduğunda canın acır, kendi kendine "dikkat edeceğim" diye not alırsın ama nafile! Beyin gene aynı emri verir ve....Bir "ah" daha!!

3. Suya elin her girdiğinde canın acır.

4. Su toplamış yeri görünce Dobi rahatsız olmasın diye çaktırmadan göz ve ağız yapılarak görüntüye sevimlilik katılır.

5. Bir müddet sonra torba adamı kukla yaparak konuşturmaya başlarsın.

Aman işte kısaca her zaman olduğu gibi bu durumdan da eğlenceli bir olay çıkarırsın.

:)

10 yorum:

Hatice dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm, en kısa zamanda iyileşmesi dileğiyle...
sevgiler...

asyaselda dedi ki...

uffffffff üfleyeyimmi??:(

NarincE dedi ki...

Yaaa bak üzüldüm yine. Ne zaman geçecek bu yanıklar? Alıştık senin günde iki kere yayın göndermene, böyle öksüz kalıyor sayfan.

öykü dedi ki...

senın bu herseyden sevımlı tatlı bı sonuc cıkarma olayına bayılıyorum
cok gecmıs olsun canım benım umarım daha ıyıdır parmagın artık

Zehra Gürgen dedi ki...

Her daim mutfakta biryerlerini yakan biri olarak bu kukla olayı tam benlikmiş..

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim çok teşekkür ederim. Şu an daha iyiyim inan.
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah Seldacığım çok sağol. Sorma, ilk gün akşama kadar "ahhh yanıyor" diyerek dolandım. :(
Sağolsun arkadaşlar hemen soğutucu spreyler filan alıp rahatlattılar.

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım şu an daha iyiyim. Canımsın çok sağol. Yakında dönerim hızla ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğüm ne yapabilirim ki? Hayat komik zaten :D
Hem çok tatlı bir uzaylı var parmağımda şu anda. ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

:) Sevgili Zehra kukla sevimli ama Allah korusun, ev kazaları gerçekten çoook tehlikeli olabiliyormuş. Sadece fişi çekmeye çalışmıştım hala inanamıyorum.
(Kokrmuşum ve dersimi almışım!!) :D
Çok sevgiler