26 Eylül 2009

Teşekkür


Şimdi size yaşadıklarımı anlatsam yer yerinden oynar ve bir anda reyting rekorları kırarım.

Gerçi beni sevenlerin yüreğine iner yazacaklarım, bu durum tecrübe ile sabit çünkü yapı olarak çok serinkanlı olan abim bile "Yok artık!?!" diye tepki verdi ve sinirlendi.

Ama yazamıyorum. İş ahlakı gereği yazamıyorum. Kişisel haklara saygımdan yazamıyorum.

Bir gün bunlar bittiğinde roman yapacağım ve inanın "best seller" olacak. O derece yani! :D

Ama hala gülümseyebiliyorum. Beni o gerikalmış, kendini bilmez zihniyetten ayıran da bu sanırım.

Uykusuz ve yorgunum ama hala gülümseyebiliyorum. Hem de içten gülümseyebiliyorum. Haklıyım ve biliyorum ki yalnız değilim. Hani sevgi karın doyurmaz derler ya, doyuruyor aslında. Hem de sıcakcık tutuyor insanı.

Sevgili Viji, Elka, Bilyana ve Ali...İyi ki varsınız. En çok sizlerden ayrılacak olmak beni üzüyor. Ama biliyorsunuz kalbim hep sizle olacak. ;)



19 yorum:

NarincE dedi ki...

Ne oldu ne kaçırdım ben? Ne tutuklanması ?

öykü dedi ki...

Sevgıcım:((
anladıgım kadarı bıle benı cok uzdu...
Canım benım guclu arkadasım..

sherlotte holmes dedi ki...

ablacık...
bekliyoruz biz...
hayırlısı olsun her şeyin...
bazen tatsız duran şeyler, sonrasında daha güzel olaylara vesile oluyor...
buna inanıyorum ben...
kafan rahat, için huzurlu olsun başka bi şeyin kıymeti yok...
az kaldı görüşücez zaten :)
öperim...

Başak BAŞOL dedi ki...

Sevgicim,

Şimdi biz seni çok daha fazla merak edeceğiz.Umarım iyisindir ya da tez zamanda iyi olacaksındır.Senin için,sana destek olmak için yapabileceğim bir şey varsa ,elimden ne gelirse yapmaya hazırım.

Sevgiyle Kal,

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım bazı basiretsiz yöneticilerin yaptığı ve saklamaya çalıştığı hataları nedeniyle ben zor durumdayım ve bunu düzeltme ihtimalleri varken tam tersi beni sınıra gönderip "dur bakali ne olcekkk?" diyorlar! Sınırda soruşturma yaşayabilirim, tutuklanabilirim, sınırdışı edilebilirim ve/veya kara listeye alınabilirim. Neden? Çünküüüüü dedim ya...Yazabilsem neler yazacağımda...

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğüm çok sağol...Pek tadım yok anlayacağın. Bindik alamete gidiyoruz kıyamete...

Sevgi Küçük dedi ki...

Kardeşlerin en şekeri! Bende sizi çok ama çok özledim. Geri dönecek olmak koymuyor Allah biliyor ya, sorun bakalım dönebilecek miyim kısmı! Annemlere çaktıramıyorum ama bir süre burada "misafir" edilebilirim. Edilmesem bile şu son günlerde bana yaşattıkları sıkıntılar yeter. Dönünce bende aynen iade edeceğim çektiklerimi. Hani hep yalnızım yaban ellerde filan derler ya, ben şu an kanunende bir başımayım! Ne diyebilirim ki?! Neyse geldiğimde anlatacak daha çok şeyim olacak he heeee...Ben bir gün Sofya'dan çıkarken bir tutuklandım...diye başlayabilir!! :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Başakcığım,canım benim çoook sağol. İnan bu yorumun bile yeter. İyi ki varsınız.
Sadece dua edin ki sorun yaşamadan geçeyim.
Çok sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Komik aslında biliyor musunuz, yani bunalıma girip cenin pozisyonunda yatıp yorganın altına saklanmak filan istiyorum ama birincisi vaktim yok ikincisi eşyalar gittiği için zaten böyle bir "yorgan" yok!! :D
Kikir kikir gülüyorum "efendi gibi bir bunalıma bile giremeyecek miyim ben kardeşiiimmmm?!"
Hani vardı ya; havalar nasıl olursa olsun sizin havanız iyi olsun, işte aynen öyle. Kimsenin sizi yıkmasına izin vermeyin. ;)

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi'cim nedir bu ? şaşırdım okuduklarım bile tüylerimi ürpertti. Dilerim sorun sana bulaşmadan biter ama anladığım kadarıyla sen günah keçisi seçilmişsin.Ama güçlü ol, diren, yanında olmasakta bedenen, kalbimiz yanında.Lütfen kendine dikkat et.

Sevgi Küçük dedi ki...

Zehracığım o kadar güzel söylemişsin ki; evet aynen günah keçisi oldum!elimden geldiğince direndim ama inan şu an tek isteğim sağ salim o sınırı geçmek ve uçağıma yetişip sevdiklerime kavuşmak. dediğim gibi kesinlikle detaylı yazamıyorum ama okuduğunuz kısımlar buzdağının sadece görünen kısmı!o derece akla hayale gelmez şeyler yaşıyorum. Ama Allah hayırlısını versin, bunları yaşamamında bir sebebi mutlaka vardır.
Desteğin ve güzel sözlerin içinse ayrıca çok teşekkür ederim.Yalnız olmadığını bilmek çok güzel,hele böyle bir anda.Çok teşekkür ederim hem sana hem diğer tüm dostlara.
Çok öpüyorum

papilo dedi ki...

sen basin dimdik, alnin acik gececeksin Sevgicigim o yerden, herseyin bir karsiligi var bu dunyada, bunu bil buna inan, dularimiz seninle, ama tez haber ucur lutfen,
kotu heryerde kotudur bunu da unutma...

Sevgi Küçük dedi ki...

Hülyacığım, çok ama çok teşekkür ederim. varır varmaz haber veririm. hakkımda hayırlısı artık. yani illah en kötüsünü düşünmemek lazım ama sonuçta yabancı ülkedeyim ve karşılaşacağım insanların bunu yapma hakkı var bu bir, ikincisi her ülkede ırkçılar vs vardır öyle bir görevliye denk gelirsem ki şu an bulunduğum ülke ile geçmişimizi düşünürsen ...hayırlısı. burada yazamıyorum ama sende eskiden bu kurumdaydın genellemek doğru değil ama bazen neyin nasıl yürüdüğünü bilirsin. işte o durum!ve evet yani orada öyle burada daha düzgün daha normal birilerini beklemek kesinlikle hata! insan insan olmadıktan sonra anlamı yok. ama tabii bu kurumla ilgili değil çalıştığın yönetici ile ve onun karakteri ile ilgili bir şey.

Hatice dedi ki...

Sevgi, çok üzüldüm, en kısa zamanda herşey hallolur inşallah, gönlünden geçeni ve herşeyin hayırlısını diliyorum, iyi haberlerini bekliyoruz...
sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim çok teşekkür ederim. Yarın akşam büyük gün...Yaşayıp göreceğiz. :(

Tijen dedi ki...

Sevgi'ciğim,
Yüreğini ferah tut. Sen iyiyi, doğruyu dile, ümit et, öyle olsun. Kötü alternatifleri aklına sokmamaya çalış lütfen olur mu? Kusura bakma ancak gördüm yaşadıklarını. Dualarımız seninle!

Damak Tadı dedi ki...

Canımmmm,sen çok güçlüsün ve hepsinin üstesinden geleceksin..Senden istediğim tek şey çok dikkatli olman..Bulunduğun ülkede haklıyken haksızlığa uğraman mümkün..Dualarım seninle biliyorsun tatlım..Allah büyüktür bitanem..Kocaman öpüyorum seni..Hayırlısiyle çıkıp gel bak sana neler yaparız..Kendine iyi bak..


Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Tijenciğim çok sağol. Dün akşam gerilimden uyuyamadım ama bugün çok rahatım. Yarın sabah saat 6 gibi evden ayrılıp maceraya başlayacağım. Ne olursa olsun benim için rahat çünkü haklıyım. Allah'tan hayırlısı.
İyi dileklerin ve duaların için teşekkür ederim.
Çok öpüyorum.
En kısa zamanda da görüşmeyi diliyorum :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Ablaların ennnn tatlısı! Çok teşekkür ederim. Geçen haftanın stresi oldukça attım ama şu an sadece tatlı bir huzur var üstümde, o da vicdan rahatlığından. Artık ne olacaksa olacak. Ben biliyorum ki her kötülük büyük bir iyiliğe çıkıyor. O yüzdende rahatım. Ha bir de sizleri nihayet görebileceğim ya, o mamaları yiyeceğim ya, ondan çoook rahatım! :D
Çok öpüyorum