17 Eylül 2009

Egecik cik im Benim :)


Teknik bazı nedenlerden dolayı tatile çıkamadım.

Sağlık olsun.

Aslında evimi, kitaplarımı, ülkemi, ülkeme ait herşeyi (taksicilerinden çöp kamyonlarına, basılı gazetlerden yemeklerine aklınıza gelecek herşeyi ama herşeyi) özlemiştim.

Bir de sevdiklerimi:

Can dostlarımı

Ailemi

BHAmı

ve...

ve evet itiraf ediyorum; en çok Egemi. Geçen gün cik ciklerini duydum ve o kadar oturdu ki içime.

Biliyor musunuz bazen sormaya korkuyorum, arada şakayla soruyorum ama "Egenin sesi gelmiyor? Oğlum iyi değil mi? Öldürmediniz inşallah sıcaklarda çocuuumuu?!" Ya beni unutursa? Webcam ile annesi ile konuşan kaç muhabbet kuşu var ki??

E sende adam gibi anne olaydın da çekip oralara gideceğine başında kalaydın..demiyor kimse. Biliyorlar ki çok özlüyorum onu. Herkesi..Herşeyi...



6 yorum:

öykü dedi ki...

ege senı asla unutmaz guzel ınsan
onlarda oylesıne guzel saglam bı sevgı vardır kı arkasını dondu mu unutmaz onlar..
ulkene su an gelemeyısıne gelınce
sevdıklerın ulken
ozledıgın hersey senı aynı sevgıyle beklıyor olacak
zamanı onemlı degıl
onlar her zaman kollarını kocaman acmıslar
beklenıyrosun..
sevgılerımle

Tijen dedi ki...

Ah bu özlem! Bayramda da mı gelemiyorsun Sevgi?

NarincE dedi ki...

Biliyor musun dünden beri bloggera ulaşamıyorum. Şimdi tesadüfen ulaştım, sana bir bakayım dedim. Ulaşamayınca bloga ve komşularıma ben de senin gibi oluyorum, sıkıntılı... Fırsat bulmuşken bir tarif koyayım, bir daha ulaşmam ne zaman olur kim bilir. Öptüüüm..

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykümm..sağol...
duygularımı biliyorsun... :(

Sevgi Küçük dedi ki...

:(
Gelemiyorum sevgili Tijen, ne normal tatil ne de bu...
Sağlık olsun diyerek teselli ediyorum kendimi.
:(

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım canım benim evet duyuyorum sorunlar varmış. Umarım kısa zamanda hallolur. İnsan hapis gibi hissediyor.
Bende öptüm