17 Eylül 2009

Sonuç Olarak?


Burda...

Kaçtı...

Yakalandı...

Yok oradaymış..

Tut tut kaçıyor....

Hah yakaladım...

Tüh o değilmiş...

Orada mı? Yok şuradaymış!

Derken yakalandı. Daha doğrusu gelip teslim oldu. Yakalanmak fiili farklıdır, o kaçar siz gider peşinden koşar bir şekilde tutar yani yakalarsınız. Ayağınıza gelirse o teslim olmaktır. O yüzden yakalandı diyenlerin dikkatini bu farka çekmek isterim.

Teslim oldu ama birden "ahhh yazık tühh tühhh...ne kadar üzülmüş. Titremiş konuşurken" ifadeleri başladı. Bugün Öykü'nün yazısını okumadan önce benimde dikkatimi çekmişti ve "Biraz abartmıyorlar mı? Sonuçta kasten ve sonrası planlanmış bir durum değil mi bu?" dedim.

Elbetteki suçluluğu yasalarla ispat edilene kadar bu konuda bir şey demek uygun değil ancak inkar edilemez gerçeklerde ortada.

Akıllarda onun ne kadar korktuğu veya nasıl göründüğü değil bunca zaman kimler tarafından nasıl saklandığı olmalı. Olayın gerçekleri göz boyamaları ile ortadan kaldırılmamalı. Yardım ve yataklık ne demek uygulamalı öğretilmeli.

Her neyse dilerim adalet yerini bulur ve en azından o kızcağız yattığı yerde artık biraz huzur bulur.

Bu arada medyamın gözü aydın; artık yeni bir "avları" var. Bebekliğinden itibaren olay anındaki psikolojisine kadar "film şeridi" gibi hayatı, çakma psikologların "Efendim şimdi bakın şuradaki kaşın havada olup göz bebeğinin büyütüldüğünü yakın çekimde görünce kişinin çocukluğuna indim..." cümbüşleri, ne yedi - nerde yattı haberini ilk hangi kanal verecek yarışı...kısaca midemi daha da kaldıracak gelişmeler olacak.

Bu arada ekonomi, politika, iç siyaset vs unutacağız yine; bakalım C.G. nin sakalları kesilince yüzü neye benzeyecek diye heyecanla ekran karşısında çekirdek çitleteceğiz!!

Ah be güzel ve masum Münevver...Tüm bunlar olurken dilerim sen bulunduğun yerde biraz olsun tebessüm edip rahat edersin. Sana verdiğimiz tüm bu zarar için ben çok özür dilerim.
Not: Bu arada; bugün bir haber daha vardı gazetelerde ve eminim ki kaynayıp gidecek. Bürokrasinin ve ilgisizliğin acı sonu gibi geldi bana. Bir göz atın isterseniz.

2 yorum:

MUTFAKISTAN dedi ki...

NE KADAR DOGRU YAZMISSIN
KATIL RUHSUZ COCUK AILESI TARAFINDAN TESLIM EDILDI
UMARIM EN AGIR CEZAYI ALIR HAKLI NE SEBEBI OLABILIRKI OLAN ZAVALLI MUNEVVERE OLDU.
BEN BABASINI KUTLUYORUM HELAL OLSUN DIYORUM SONUNA KADAR DIRENDI
AYRICA 17 YASINDA OLMADIGINI HEP BIRLIKTE OGRENECEGIZ INANMIYORUM DAHA BUYUK OLMALI.
SEVGILER CANIM

Sevgi Küçük dedi ki...

evet bir de o var değil mi sevgili Filiz? 17 yaşındaymış!!! olay anında aslında çocuktu, hem kıskançlık gibi bizim örf ve adetlerimize uygun bir nedeni de var. ağır tahrik!!
bunlar yeterli. şimdi bu kadar sağlam (?) bir durum varken nasıl öldürdü nasıl sakin sakin gitti testere aldı döndü ve...yazamıyorum bile!herkes bu asıl gerçekleri unutacak.
ani bir sıkıntı yaşamış olsa bu kadar planlı olur mu?? bu kadar sakin gidip gerekli (?) alışverişini yapar mı?
dilerim adalet yerini bulsun