7 Eylül 2009

Son Bölüm: İyi ki...


Karanlıkta dıtlayıp da odayı ışıl ışıl yapan telefonumu görünce anladım ki saat 12.00 olmuş. Yani yeni bir gün başlıyordu artık ve bugün benim doğduğum gündü.

Canım Düdük İnsanım Vijdan (a.k.a Viji) yeni yaşımın gerçek gününün ilk kutlamasını göndermişti. Beni duygulandıran bu inceliğine bir de mesajın doğumgünümü espirili bir şekilde kutlaması da eklenince yeni yaşıma kahkalarla başlamış oldum.

Ona cevap yazıp önceki konumuma dönüyordum ki telefonum çaldı ve bu kez Gökçem "Alooo??" ve telaşlı bir "Uyuyor muydun?" diyerek, ardından kikirdiyerek "Gıdından bal çalarım!!Yeni yaşın kutlu olsun" diyerek beni hem güldürdü hem de özlemden hüzünlendirdi.

Her ikisine de tekrar teşekkür ederim.

Sonra sırayla kimler aramadı ya da mesaj yazmadı ki? Şımardıkça şımardım şu son 3 günde. :)

En sonunda pes edip bilgisayarımı açtım ve bu kez de buradan gelen kutlamalara şahit oldum.

Belki içinizden "Üff amma abartı ya! Ay iyi ki doğmuşsun ha! Yazacak başka bir şeyin yok mu??" diyenler vardır ama bilin ki gurbette ilk senem olunca tüm bu kutlamalar daha özel benim için. Yok aslında 10. yılımda olsa özel olacaklar, çünkü uzaktayım ama bu tavırları aramızdaki kilometrelerin aslında sadece lafta olduğunu gösteriyor bana. Hepsini çok ama çok özlüyorum.

Düşünen herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. Sevdiğiniz kadar sevildiğinizi de bilin lütfen. :)


Not: Gerçek mum sayısını sığdıramayınca pastaya rakamın sadece birler hanesini koyduk artık kusura bakmayın!! :)

8 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

İster burada,istersen orada ol,bu senin hakkın canım..Tekrardan doğum günün kutlu olsun Sevgi'ciğim..Sen en güzel çoşkuları hak ediyorsun..Gülen yüzün ve çoşkun hiççç solmasın,bitmesin..Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

Hatice dedi ki...

Sevgiciğim yeni yaşın kutlu olsun, sağlık, mutluluk ve huzurla geçsin...
sevgiler...

Ful yaprakları dedi ki...

nice nice mutlu,sağlıklı umutlu senelere,

hep böyle kal :)

sevgiler,

NarincE dedi ki...

Benim neeen haberim yok yahu. Kutlu olsun yeni yaşın, iki dişli nene oluncaya kadar yüzün hep gülsün emi!

Sevgi Küçük dedi ki...

Gül Ablam, canım benim. Beni tekrar mutlu etti mesajın. İçtenliğin, güzel dileklerin ve varlığın için çook teşekkür ederim. Her zaman çok ama çok mutlu ol. Sevenin hiç eksik olmasın :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim çok teşekkür ederim. Umarım hep birlikte huzur ve mutlulukla geçer :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ful Yaprakları...Çok teşekkür ederim. :)
Seninde yüzünün hep gülmesini ve kötü niyetli insanların sana asla rahatsızlık vermemesini dilerim. ;)
Hep mutlu ol olur mu?
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Narin Neclam benimmm
Haber veremedim kusura bakma. Artık geldiğimde kendimi en şirin bakışlarımla affetiririm :)
Umarım herşey gönlüncedir? Sağlıklı ve mutlu kal
Sevgiler ve çookk teşekkürler