21 Eylül 2009

Sofya'nın Bayramı!!



Sevgi sabah uyandı ama aslında tam sabah sayılmaz; bu aralar öğlenlere kadar yatıyor tembel tembel!! Hala virüsten dolayı vücudu yorgun, o yüzden yavrımın heeçç suçu yok!!

Her neyse uyandı ve dedi ki "Madem ben oraya gidemiyorum, o zaman orayı buraya getiririm!" Kalktı hızla hazırlandı ve bayram çocuğu olarak süsünü püsünü kırmızı ayakkabılarını hazır etti. Sonra aynen çocukluğundaki gibi yaşadı bayram gününü:



Açtı oyun havalarını (o sırada seçtiğim "Sendeki kaşlar bende olsa" isimli Manisa yöresinden bir parçaydı) ve yine aynen küçüklüğündeki gibi mutfaktan gelen çatal bıçak sesleri eşliğinde (bu kez anneşkosu değil kendisi idi mutfaktaki) en sevdiği kahvaltısını hazırladı: Menemen!

Sonra hobbidi hobbidi eşliğinde neşeyle kahvaltısını yaptı. Kendi kendine eski günleri yaddetti. Ama hüzünlenmedi bu kez, çünkü yanında tam kalbinde hissettiği andığı herkesi.

Ardından ev işi yaptı akıllı uslu ve hazırlanıp Sofya'daki büyüklerinin ellerini öpmeye çıktı!! Fekat kimselerden harçlık alamadı. Surat astı dil çıkardı ve kendi kendine yine çok eğlendi!!

Bol bol fotograf çekti çünkü bugün herşey ondan yanaydı; dışardaki hava, gökyüzündeki güneş, kuşlar böcekler ve çiçekler....

O da mutlu mutlu gezdi tozdu.

Bugün bayramdı gerçekten bana da...Her günümüz böyle olsa... :)
Not: İlk resmin kime ait olduğunu bilmiyorum sayfası açılmadı ama her iki resimden netten alındı.

4 yorum:

birdutmasali dedi ki...

bayramların çok olsun canım..
sevgiler.

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
çok teşekkür ederim. seninde çoook olsun
sevgiler

Tijen dedi ki...

Uzaklardan kendine bayram sevinci yaratabilmen ne güzel. Hem de hasta hasta. Tez zamanda iyileşesin ve sevincini katlayasın...

Sevgi Küçük dedi ki...

Sağol sevgili Tijen. Hani bilmesem inan üstümde nazar var diyeceğim!Gelirken hastaydım o mu nazar oldu anlamadım; biri iyileşiyor diyeri başlıyor. Elimdeki yanıklar yeni geçiyor. Kardeşimin dediği gibi yılların kendine zarar verme potansiyelini burada kinetiğe çevirdim resmen! :)
Aman en kötü günümüz böyle olsun. :)
Sevgiler