14 Eylül 2009

Şaşkaloz


Şaşkın ve sakar blog yazarımız ufak bir ev kazası geçirip "çarpıldığı" için yanan parmaklarının acısı geçene kadar bir süre yazılarına ara verecektir.

"Beni izlemeye devam edin" diyeceğim ama sabah ki kazadan sonra "Bir insan bu kadar mı şapşal olur yaa? Yandın göz göre göre" dediğimden susuyorum!!

Ev kazası böyle oluyormuş...Hmmm...Demek bağırsakları dışına çıkmış bir priz görürsek fişi çekcez diye uğraşmıyoruz hızla oradan uzaklaşıyoruz, yok illah benim gibi uğraşacak olursak da önce şehadet getiriyoruz!! :D

Alınan ders: Elektirik yanığı acıtıyormuş! :D

8 yorum:

NarincE dedi ki...

Bir şaşkın da benim. Zamanın birinde üünün kordonu avucuma yapıştı, aha şimdi ölüyorum demiştim. Geçmiş olsun canım. İnsan günlerce etkisinden kurtulamıyor.

öykü dedi ki...

:( cok uzuldum
cok cok gecmıs olsun
umarım cok canın yanmıyodur bugun

bı de
künaydınnnnn ı cok ozledım..
bıl ıstedım
sevgıler.

papilo dedi ki...

karikatur super olmus :))))))))))
Sana da buyuk gecmis olsun, ne demisler bir buhar yanigi iki elektrik yanigi...

KİZHATCE dedi ki...

ziyaretin beni mutlu kıldı,sevgiler canım....

Sevgi Küçük dedi ki...

Sorma Neclacığım, canım çokkk yanıyor.. :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğüm
sana kocaman bir KÜNAAAYYYDIIINNN.. :)
yakında gene kaldığım yerden devam ederim ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

Sorma Hülya yaa..cidden öyleymiş. acıyooo diye dolanıyorum!! :(

Sevgi Küçük dedi ki...

Merhabalar Hatice. Sende hoşgeldin :)