4 Eylül 2009

Mumya 3


Evet ben Mısır'la ilgili herşeyi seviyor(d)um.

Ama gitmeyi artık düşünmüyorum kişisel sebeplerim var. (d harfi o yüzden)

Belki o yüzden Mumya ve Mumya 2 filmlerini severim. O heyecanla 3. de ne varmış diye izledim. Mır mırrrrr....Eh yani yapacak bir şeyiniz yoksa izleyin. Konu "ne kadar basit" ödülü aldı benden; ilk iki filmi karıştırmış ve ortaya bir şey yapmaya çalışmışlar gibi. Yok, "gibi" değil aynen öyle.

Filmden sevdiğim tek sahne açılışta serinin ilk ikisinde oynayan teyzenin değiştiğinin espirili bir şekilde dile getirilmesi.

Jet Li amcayı buradan kınıyorum, heeeççç biii şii yapmadan durmuş öyle! Halbuki açarken ne hayallerim vardı; huuaaaaa çataaaa hiyaaaa dalacak filan diyordum, filmde yaptıklarını ben de yaparım!Ne var ki? :P

Neyse, yıkıldım kırıldım küstüm oynamıyorum!

Dedim ama ben: Üçlemeyin şu filmleri yaaa!

Ay bir de sonuna bakılırsa kesin 4lüycekler! Ayy ayyyy...Bayılcam!:P

8 yorum:

NarincE dedi ki...

Mısır'ın gizli tarihi, daha doğrusu çöle dönen toprakların verimli hale getirilişi benim daha çok ilgimi çekiyor. Hem görmeyi de istiyorum ama vurdulu kırdılı, macera filmlerini hele hiç sevmedim. Küçük bir kızken TRTnin Amerikan menşeili danslı, müzikli aşk filmlerini sevdim hep. Bunları da bizim oğlan izliyor tekrar tekrari ığyyy..

Sevgi Küçük dedi ki...

:D
ben senin oğlanla iyi anlaşacağım sanırım.
annemde sevmez bu filmleri, siz açar romantik takılırsın biz içerde kötü adamların canını okuruz!! :D
çok öptümmm

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ızlemeyı dusunuyordum ama sımdı hevesın kırıldı sevgı..ıyıkı tanıtıyorsun fılmlerı..bence de 3 lenen hersey acaıp oluyor..guzel temennılerın ıcınde tesekkurler..

Sevgi Küçük dedi ki...

canım, hevesini kırdıysam inan özür dilerim. ama ilk ikisinden sonra benim için tam bir fiyaskoydu. konusu, öncekilerle benzerlikleri(her üçünde de hava sahnesi var mutlaka malum!!)ve gereksiz dialogları/açıklamalarıyla "ayyy ayyy kıyıldım" dedim. gene de çok beklentiye girmezsen öylesine de olsa izlenebilecek bir film. özellikle kar sahnesi güzel.
Allah herşeyi gönlüne göre versin inşallah. güzel haberlerini bekliyorum
sevgiler

öykü dedi ki...

Ben de ılk ıkısını severek ızlemıstım
ucuncusu ıcın
demek kı napıyoruz:)
ızlemıyrouz

Sevgi Küçük dedi ki...

valla ne desem ki şeker insan?yani seni soğutmak istemem, çoookkk zorda kalır da ay ne yapsam ki dersen bak yani :P
:))
ve buradan sana özel bir not:
küüünaaayyyddddıııııııınnnnnnnnnnnn
:D

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

En iyi film 1.siydi, bu film artık zorlamanın zorlaması olmuş. Zaten Rachel Weisz de yoktu, 4. filmi çekmezler artık.

Sevgi Küçük dedi ki...

Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum. Ayrıca o olmadan biraz tatsız geldi. Onun oyunculuğu, mimikleri vs bu role uyuyordu sanki...Ve ne yazık ki 4. çekilmiş ya da çekiliyormuş okuduğuma göre. :(