5 Eylül 2009

Masallar Diyarı 2: Pamuk Prenses


Filme bayıldım!! Kesinlikle çocuklarınıza izletmelisiniz.

Elbette günümüzde masalların farklı uyarlamalarını görüyoruz, duyuyoruz. E ama zamane çocuklarına söz dinletmek veya mesaj vermek için bazı güncellemeler yapmak kesinlikle gerekli. Ne de olsa artık canavarlar sadece masallarda değil her yerde!! :)


Bu filmde aynı şekilde yola çıkmış ve Pamuk Prensesimiz Paris Hilton kılıklı bir ikoncan olsa ne olurdu demiş...(Sonradan ekleme: Sanırım çizimlerde bir Barbie model alınmış. Çocuğu olup da dvd den Barbie izleyenler bu mimikleri çok tanıdık bulacak!!)


Masal kahramanızın eteğini kısaltmış, eline cep telefonu vermiş, kırmızı halıdan oradan oraya koşturtmuş. Ancaaaakkkkkk; evet çok ilgi çekse de kendisini aslında kimsenin sevmediğini görmüş ve iyilik yapmaya masallardaki o kız olmaya başlamışş...


Filmde çocuklara verilen en güzel mesaj önemli olanın göstermelik şeyler yapmak değil gerçekten insanlara yardımcı olmak olduğunun vurgulanması. Bir de insanları dışı ile değil içi ile değerlendirin diyor.


Ben beğendim ve keyifle izledim. Umarım beğenirsiniz. :)

2 yorum:

Zehra Gürgen dedi ki...

İzlenmeli , izleyeceğimde :)
bende kızıma masalları değiştirip anlatıyordum eskiden ama maalesef pek beğenmiyordu o hallerini :)

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
tahmin ederim.:))
bu filmde mistik olaylara bağlayıp abartmamışlar o da güzel mesela. elma olayı süper bağlanmış filmin içinde. cüceler görünüm olarak daha gerçekçi. aslında çocuklara çaktırmadan çok güzel mesajlar veren bir film bence.kızın barbie ya benzemeside aslında pazarlama stratejisi olabilir ;)
umarım beğenirsiniz :)
sevgiler