19 Eylül 2009

İyi Bayramlar


İlk kez mi bir bayramı evde sevdiklerimden uzak geçiriyorum?

Hayır.

İlk kez mi bir bayramın tamamen evde oturarark geçireceğim?

Hayır.

Ama ilk kez tüm sevdiklerimden bu kadar uzakta geçireceğim. Sağlık olsun. Vardır bunda da bir hayır. Zaten huyumu öğrendiyseniz bir iki saate kalmaz ben bundan da keyifli bir sonuç çıkarırım. :)

Elbette herkesten uzak olmak zor ama gelecek güzel günler için küçük bir fedakarlık bu.

Dilerim ki sizler, elinizdekilerin kıymetini bilip bu bayramı coşkuyla ve mutlulukla geçirirsiniz.

Hepinize

Sağlık

Huzur

Mutluluk

Bereket

Şans

Şen kahkahalar

dolu çooookkk güzel bir bayram dilerim. Sevdikleriniz bol ağzınızın tadı tatlı olsun. :)

Aman şeker tüketimine dikkat! ;)


6 yorum:

NarincE dedi ki...

Bayramın kutlu olsun Sevgi. Ben bir ulaşıyorum beş dakika, bir ulaşamıyorum. Gitmeden hemen bayramını kutlayayım dedim, görüşürüz.

Sevgi Küçük dedi ki...

canımsın sağol. sana da iyi bayramlar.
öpüyorum

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

sevdiklerinle birlikte seker tadında bi bayram gecirmen diegi ile :)

Sevgi Küçük dedi ki...

çok teşekkür ederim. :)
daha nice yıllar böyle güzel ve huzurlu bayramlarımız olsun inşallah :D

Verago dedi ki...

size de güzel bayramlar.. bayramınız kutlu olsun.

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok teşekkür ederim. :)
Sevgiler