3 Eylül 2009

İtiraf Ediyorum: Ben Bir "Elf" im


Şimdi aklınıza "Haydaaa?? Kardeşim, nerden çıktı bu?" sorusu geliyorsa...Sebebini pazartesi göreceksiniz diyeyim!!! ;)
Vurgulanan "konu" benimle ilgili bir itiraf:
Bu blog sahibini sizler gibi biri sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Gerçi iki hafta öncesine kadar bende öyle sanıyordum ama sonra ABD' de yaşayan biricik çocukluk arkadaşım DJ ile sohbet ederken gerçeği öğrendim. Konuşma sonuna doğru bana "Elf mi olcan başımıza bee?" diyince ikimizde aydınlandık: Ben bir Elf'im?!

(Elf nedir bilmeyenler buradan bakıp öğrenebilir).

Ve gelelim ana konuya: her Elf gibi bende yaşlanmıyorum(muş).

Arkadaşımın en çok kızdığı nokta bu idi. Yanyana dursak 10 yaş genç gözükecek olmakla suçladı beni ki alakası yok! Evet birazzcık yaşımı göstermiyorum ama bu fiziksel görüntüden değil tamamen ruhsal olandan diyorum. Normalde insanların içinin güzelliği dışına yansır ama işte, benim içim ne kadar çocuksa mı demeli bilmiyorum, dışarı yansıyan içimdeki çocuk oluyor. :)

O yüzden yaşımı göster(e)miyorum. Yoksa (tabiri affedin ama) eşek kadar insanım!! :D

Yakında plaka değişimi yapıp Mersin plakadan İstanbul plakaya geçeceğim. Ama Allah ömür verirse en çok gelecek sene için heyecanlanıyorum çünkü o zaman İZMİR olacak plakam!! :D
Sizlerle bu bilgiyi paylaşma nedenim hani hakkımdaki gerçeği bilinde ona göre davranın diye!! Atalarımız ne demişler:

Elf lerin hışmııı büyyyüüükkk olurrr ya dağlaaarrr yerleerrr biirrr olacaaakkkkk ya kıyaaameettleerrr kopaaacaaakkkk... :D

Ay çok eğlendim gene kendimle!! (Bu laf Norveç güzeli canımın içi Goncama aittir. Patenti onda reca ederim kullanan bedelini hesabıma yatırsın!!Hi hiiii..Uyanıkım yaaa)

:)

Güzel bir gün dilerim

7 yorum:

asya selda dedi ki...

:):):):):):):):):):

e negüzel insan başka ne isterki :)

Sevgi Küçük dedi ki...

kesinlikle katılıyorum!!
:)
öperimmm seniii ve minişiideeeee :D

Sevgi Küçük dedi ki...

:))))
goncaaammm yorumunu isteğin ve de BİLDİĞİN sebeplerle yayınlayamıyorum ama çok güldüm bil!! :D
kuzum sen merak etme, hesabımda biriken parayı göndercem ben sana!!hi hiii...
özlediiimmmmm seniiiiiiii
:(

öykü dedi ki...

Elflerin en sevımlısıne sevgılerımle

Zehra Gürgen dedi ki...

Ne güzel ki, güzel İzmirim bir Elfe daha kavuşacak :)

İzmir'in havası suyuda yaşlandırmıyor :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Öyküüüüüüü
össslediimmm seniiiiii
ve sevgiler bendeee :D

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Zehra yazdıkların çok hoşuma gitti, çok teşekkür ederim. :)
Evet kesinlikle çok haklısın, havasından suyundan mıdır bilmem ama GünEşimden de biliyorum İzmir insanı yaşlandırmıyor. :D
çok sevgiler