29 Eylül 2009

Geri Sayım


Bu gece son,

Biraz sonra bu kapıdan son kez...


Evet aynen Levent Yüksel'in dediği gibi; bu gece son. Ha gittim ha gideceğim derken, bu akşam şu sıralar ne olacaksa yaşayacağım diye beklerken çıkamadım gene! Türklerin aksine Bulgarlar gitmemi istemiyorum sanırım. :)

Olay şu: Dün uçuş firması ile görüşüyorum. Benim bildiğim buradan uçuşlar sadece akşam saat 7 gibi. Durumumu anlatıyorum, yardımcı olacaklarını söylüyor. Sonra nasıl oluyorsa karışıklık oluyor veeee meğersem haftanın ilk üç günü uçuşlar sabahmışşş! Bende sabah saf saf gidiyorum akşam için bilet almaya ve diyorlar ki "Uçak attaaaa". Haydaaaa! Fekat nasıl olur güzel insanlar, benim buradan acilen gitmem hem de havayolu ile gitmem lazım! Diyorum yarın için bilet verin; bir gün önce "Uçaklarımız dolu olmuyor rahat yer bulursunuz" denilmişti bana ama bak ki şansıma herkes gitmek için çarşambayı seçmiş! E ne olcak? Sevgi yarın sabah oraya gitcek, yedeklerden bilet almaya çalışcak. Ola ki alamadı, sonra ki uçak ne zaman? Perşembe akşam! Haydiii Sevgi 1,5 gününü havaalanında geçircek. Artııııııı....Sevgi evi boşaltıyorum diye evsahibine söylemiş. Kaldı mı açıkta?? Ne yapcak, havaalanına geceden gitcek sabaha kadar bekliycek sabah binemezse ertesi akşama kadar bekliycek, sınırdan geçemezde uçağı kaçırırsa daha ertesi akşama kadar...Kısaca yeni bir Tom Hanks mi doğuyor arkadaşlar?? :D

Sevgi önce şok oluyor sonra panikliyor ve çözüm araştırıyor. Buyrunuz çözüm; Üsküp' e gidip oradan İstanbul'a sonra da Adana'ya uçmak. Tamam diyor ama öğreniyor ki Üsküp'e gidiş otobüsle! Aman o olmaz diyor, benim sınırdan mutlaka uçakla çıkmam lazım! E ne yapacaz? Tamam bir yöntem daha; İtalya'ya ya da Fransa'ya uçmak oradan...Ay diyorum durun! Ben oraya gidersem TC' ye dönmem ayol! Zaten tatilim gelmiş döner miyim oralardan hemencecik!! :D

Artık sinirler laçka olduğundan soruyorum, peki bunu yaparsam kaç ay içinde evde olurum??

Adamlar şaşkın "Deli mi ne?" diyorlar ama dedim ya sinirlerim bozuk, artı depresyona girmeye müsait bir beynim yok her daim hayatla dalga geçiyor, buna mı takılacak? Kikirdeyip duruyorum.

Neyse sonuçta yarın sabah Allah Allah nidaları ile dalacağım havaalanına. Sonrasına bakalım.

Ben firmadan "hööö" şeklinde çıkıp "Ya bana böölee bööle dediler düdük insan" diye Vijiciğime onları bir güzel şikayet ediyorum. Benim canım kardeşim, bir tanecik dostum "Ne demek havaalanı yaa!Bizde kalırsın"diyor. Ona sarılıp öpmek istiyorum ama ağlarım diye şu an ne söylediğimi hatırlayamadığım ifadelerle geçiştiriyorum olayı. Kararlıyım havaalanında sürüncem. Gerçi daha sonra boynum bükük halde Vijiciğime mesaj atıp gerçekten gelip gelemeyeceğimi soruyorum, anında okleniyor.


Burada özel bir not: E ben sana ne derim düdük insan? İyi ki varsın. Her sabah sana Ankara'dan saati soracağım. Biliyorum bunu hissedeceksin ve yüzünde gülümseme ile dudaklarından rakamlar dökülüverecek. (Saat sormak: Kurlar ne oldu diye sormak fanilerin işi olduğu için ben olaya "Saat kaç olmuş bu sabah" şeklinde bakıyorum. E işin rutini zaten insanı bayıyor, biraz renk fena mı?)


Bu arada gelelim diğer gelişmelere:


Biz (belli bir yaşın üstündeki nesil yani) belli cıngıllarla, çocuk şarkıları ile büyüdük. Mesela "Sağdan git hep sağdan...Kaldırımın sağından" gibi ya da ne bileyim "Yersen pekmez enerjin tükenmez" gibi...Aklımda kalan bir başka cıngıl ise "İyi günde zor günde bir..." diye başlıyor.

Ama bazı şeyler öyle olmuyor. Yani ne "Fidanlar ağaca" dönüp orman oluşturabiliyor, ne de zor günde yanında olan oluyor. Normal olan burada yalnız kalmamış olmamdı ama zaten normali beklemek abesmiş ben bunu yaşadım öğrendim. O zaman yeni sloganım:

Benim için bitmiştir! Daha da gelmem!

Aslında Bulgaristan ya da Bulgarlarla en ufak bir sorunum yok. İnanır mısınız şu süreçte en çok yardım onlardan geldi. Hem de beni hiç tanımayan, dilim/dinim/görüntümün bile farklı olduğu insanlardan. (Gerçi burada hep İspanyol sandılar beni ama olsun. O ayrı!!) Eşyaları taşıyacak firma yetkilisi olayı duyunca (mecburen duydu adama evrak lazım ama veremiyorum!) şaşırıp "Ama yapılacak olan işyerinizin X yapması" dedi. Dedim "Sorunda o. Y sebepten X i yapmıyorlar" Adam o kadar üzüldü ki halime aramadığı yer kalmadı.

Bugün evi boşaltacağım dışarda kaldım dedim ya. Bunu duyan .... ünvanlı bazı ülkem vatandaşları "Havaalanına bu gece gidip bekliyorsunuz. Yarında uçağa biniyorsunuz" diyerek beni yapayalnız bırakırken evsahibi (ki kontrata aykırı olarak bir ay önceden haber vermeden aniden evi boşaltmama rağmen) evden içeri girip "Bu gece uçamıyorum yarın sabah" dediğim an hemen işlerini bırakıp başka izahı beklemeden "Olur böyle şeyler Sevgi. Hayat bu üzülme. Yarın kapıyı kitle anahtarı kapının altından at" diyip bol da şans diliyerek evi tekrar bana bırakıyor.

Siz olsanız ne hissedersiniz?


Ve vedalaşma anı....Birbirinden kaçırılan gözler. "İçin rahat olsun. Allah buna neden olanlara hakettiğini verecek. Bu kötü olaylar senin için çok iyi sonuçlanacak" lar, sıkı sıkı sarılmalar, yutkunup başı öne eğmeler, sulanan gözler, titreyen sesler ile...ama "Mutlaka görşeceğiz" diye ayrılmak. Dediğim gibi en kötü ihtimalle rüyalarına gireceğim ama geri geleceğim! :D


Farkındasınız değil mi? Sadece 11 aydır buradayım ama yıllardır buradaymış gibi ayrılıyoruz.

Belki burada istediğim hiçbir hayalimi gerçekleştiremedim ama çoookk güzel dostluklar edindim. Bundan güzel kazanç olur mu?

Ve sizler! Beni bu süreçte yalnız bırakmayan, dualarını esirgemeyen sizler...Hepinize çook teşekkür ederim. İyi ki varsınız.


Yarın sabah mecara dolu bir güne başlayacağım. Kulaklarımda cıngıl vs yok artık sadece "Dattiri dit dat..." var. :)

Çok eğleneceğim çoookkkkk :D


13 yorum:

asyaselda dedi ki...

canım ya neler olmuş neler ....
sevindinmi üzüldünmü anlayamadım..
sevgim ya adanada ne işin var kuzum senin..orda yaşıyorum de de şuracıkta sevinçten öleyim:):)
gel sevgim gel beklerim:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Seldacığım canım benim ben senin ölmene dayanabilir miyim ayol o nasıl laf? o yüzden orada yaşamıyorum amaaa...
amasını izin verirsen sana mail olarak atayım ;)
ve soruna gelelim: aslında dostlarımdan ayrılacağıma hem de bu şekilde ayrılacağıma üzgünüm ama aileme,BHA ya diğer dostlarıma kavuşacağım diye de çok mutluyum. tabii sınırı geçebilirsem :D

Zehra Gürgen dedi ki...

Sevgi ah ya okurken içim daraldı..
Bu nasıl bir ters olaylar zinciridir? ve haklısın bizim vatandaşımız orada maalesef destek olmaz :(
Ahh be Sevgi, gel kuzum artık, boşver oraları..Bu arada Adanalımısın oraya gidiyorsun ?Sen boşver, İzmir aktarmalı gidersin Adana'ya :)
Seninle kordonda birer bira içeriz :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım benimmmmm...Bir gün bu planını mutlaka gerçekleştireceğiz. :)
Birazdan evden çıkacağım, ne huzurluyum ne çok tedirginim.Zaten şu saatten sonra ne yapsam boş.
ve bil ki İzmir'e sonra geleceğim çünkü kalbim orada benim. ;)
TC ye vardığımda bir süre sesim çıkmaz ne olur endişelenmeyin. Sizleri de üzüyorum diye gerçekten bende çok üzülüyorum.Şu an tek yapabileceğimiz dua edip beklemek. Hayırlısı olsun.
Çok öpüyorum seni
Günün güzel ve huzurlu olsun.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Shrek 2 yi izlemiş miydiniz? Shrek aşkını kurtarmak için I need a Hero eşliğinde kötü adamlara saldırır. İşte şu an I need a Hero dinliyerek kendimi bugün olacaklara hazırlıyorum!! Gerçi karşımdakiler değil geride bıraktığım bazı şahsiyetler kötü adam ama..Neyse. Evet...Derin bir nefes alıyoruz. 50 dakika sonra macera başlıyor! :D

öykü dedi ki...

Şu an yoldasın belkı de eve vardın..
Su yasadıklarını herhangı bırısı yasasaydı coktan ben bıttım
hayatım karardı boyutuna gelırdı..
sen hep cok guclu oldun
bu konuda ıdol oldun..
ve bu yasadıkların senın gucunu artıracaktır..
cok daha yenı sayfalara ımza atmana neden olacaktır buna hıc kuskum yok
tek dılegım su an saat 13.59

sevdıklerınle elele olman
mutlu olmandır
senı cok sevıyorum tatlı ınsan..
senın dılınle künaydınnnn dıyoruım yenı baslangıclarına
aydın olsun hersey
sevgılerımle

Cocukla Cocuk dedi ki...

dönüyorsunuz türkiye ye yani siz adanalı mısın , hem odtü hem adana akraba çıkmayalım yakında sevgiler gönderdim

öykü dedi ki...

Ben arkadasımı cok ozluyorum:(
ınsallah ıyıdır..

Hatice dedi ki...

hayırlısı olsun Sevgi, herşey yolunda gitmiştir umarım...

sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykücüğümmmmm
Canım benim. Kusura bakma ne olur bulunduğum yerde net yok. Aslında birazda uzak olmak istiyorum çünkü burada beni bekleyenler daha çok sarsılmış.O yüzden onlarla zaman geçirmeye çalışıyorum.
O güzel yorumun ve samimi sözlerin için çooooookkkk teşekkür ederim. :)
İnan dualarınız sayesinde atlattım. Yoksa sadece güçlü olmakta yetmiyor. Polisin tavrını asla unutmayacağım.Hem de hiç suçum yokken bunları yaşadım..Her neyse onlar uzun uzun daha sonra konuşulacak şeyler. Şu an iyiyim ama yine de zamana ihtiyacım var...hepsi geçecek.
Ve bil ki seni çoook özledim!! Benim bir cimcimem vardı ne oldu ona yahuuu diye dolaşıyorum!! :D
Sabahları uyanınca çaktırmadan bir "künaaaayyydınnn" diye fısıldıyorum ;)
Çok öptüm seni

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Çocukla Çocuk, gerçekten çok ortak noktamız varmış. Uzun uzun mailleşiriz bunları. Adanalı değilim fekat kerebiç diyeyim yerimi sen anla! ;)
Gene de komuşuyuz. Ankara'ya döndüğümde uzun uzun yazışalım olur mu? :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Haticeciğim, sınırdan torpille geçtim!! :D
Şansım sizlerin duaları ve eski yöneticimin yardımı, babamında elçiliği araması ile döndü. Yoksa asıl müdahale etmesi gerekenlere kalsaydım...bitmiştim!!
Neyse döndüm ama biraz daha uzak kalacağım sizlerden. Sonra son hız devam! :D
Çok sevgiler

öykü dedi ki...

:( ben de senı cok ozluyorum
kunaydınlarını
sevgı dolu cıvıl cıvıl halını herseyı
ıyı oldugunu bılmek bıle yettı..
ıyı ol .. yeter kı
bız donmenı beklerız sevgılerımle