5 Eylül 2009

Borat


Uzun yazmayacağım çünkü 37. dakikada "kusaciim galiba?!?" diyerek ekranı kapadım! Recep İvedik' i sevmem ama kurban olurum ona ben bu filmden sonra!! Hayır bir de hayran kitlesi var(mış ?? ) ya ne diyebilirim. Iğğğğğ!!

Uzak durun! Hatta yakınınızdaysa kaçın.

Off bir de yeni film yapmıştı bu adam değil mi? Onda da yersiz ve gereksiz ve zorlama ve salakça (başka ve'lerde ekleyebilirim ama suscam dedim) cinsel içerikli espiriler artı aşağılamalar vardır kesin!

Şimdi ahkam kesip "ey güzel insanlık!oturun belgesel izleyin" demeyeceğim çünkü belgesel sevmeme ve izlememe rağmen nasıl oluyorsa tüm magazin gündemi benim bilgi alanımda!! Üstelik taaa fii tarihindeki olayları bile bilip "yok şekerim bu var ya teee ne zaman şööle şööle yapmıştı da.." diye yorum yapıyorum! Kendimden utanmıyorum, beni bu hale sokanlar utansın!! :P


Her neyse, son sözüm:

İİĞĞREEENNÇÇ!


Not: Bu notu eklemeden duramadım; afişteki A harfi şekli itibariyle Kiril alfabesinde D harfidir. Rus etkisi için koymuşlar kesin. Ama sayelerinde Bulgarcadan soğudum!!

Hiç yorum yok: