5 Eylül 2009

Bölüm 1



Ya aslında kime nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum! Herkes o kadar tatlıydı ki...


Ve belki de en güzel yanı bunun 3 gün süreceğini bilmek :D


Gene de buradan özellikle bir kaç kişiye teşekkür etmek istedim:


Evrim ve Öykü! Birbirinizi tanımıyorsunuz ama aynı şekilde bir kutlama ile beni hem utandırdınız hem de çookkk mutlu ettiniz. Farkedince nasıl heyecanlandım anlatamam!! Süpersiniz yaaa! Gerçekten gördüğüm en güzel kutlamalardan biriydi. (Foto Öykücüğümden bana geldi. Çok şeker değil mi?)


Goncam ve Gökçem!! Yahu kontörsüzlüğüze rağmen iki farklı ülkeden sevinçle aradınız yaa...Ne desem ki? Canımsınız siz benimmm


Emineciğim...Bir yıl atlamadın! Bu kez gurbette daha da özeldi. Seni o kadar çok seviyorum ki...


Yöncimmmmm! Eşini ve o tatlı kızını çoook öpüyorum. Her sene bu kadar ince davrandın bana bir yönetici ve abi olarak. Çok teşekkür ederim.


Nünü ve Ablaların en tatlısı Ayşegül! Sizsiz olur mu?? Severim sizi beeennn :D


Aile bireylerini yazmayacağım ama özellikle canım kız kardeşime, Gelincik'ime Görümcük' ü olarak sesleneceğim:


Sen var yaaaa bir tanesssiiinnnn. Seni çok özledim ablam ve çoook seviyorum!


Sadece burada yazdığım isimlere değil arayan, e-posta yazan, dıtlayan ve sms gönderen herkese çoookkk teşekkür ederim. Hem hayatımda oldukları için hem de birinci günden itibaren bu kadar özel hale getirdikleri için. :D




Not: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.


9 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Pardon canım doğum gününmüydü?Eğer öyleyse, sağlıklı çok güzel yaşlar diliyorum sana..Veya başka bir kutlama ise,ne olduğunu bilmeden tebrik ediyorum buradan..İçimdeki ses doğum günün olduğunu söylüyor..)


Kocaman öpüyorum seni..Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım Ablam evet doğumgünüm ama aslında özür dilenecek bir durum değil çünkü karışıklık nedeni ile resmen bugün olsa da gerçekte pazartesi günü. :)
Sağolsun sevdiklerim yıllardır üç gün kutlayarak şımartıyor beni. (Bir de emin olmadıkları için hani ilerde "bir doğumgünümü kutlamadınız" demeyeyim diye riske etmek istemiyorlar sanırım!!) :D
Çookk teşekkür ediyorum güzel dileğin için. Hep birlikte daha nice güzel yıllar olsun inşallah. Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ve şu 4-2 lik maç sonucu var yaa...nasıl güzel bir hediye oldu!! :D
Haydi Türkiye; sırada Bosna var!

asya selda dedi ki...

3 günmü:):):)
canım ya doğum günün kutlu olsun o zaman geriden gelelim bizde bari 4 güne sarksın:):)
her gün kutlayalım:)
nice huzurlu mutlu 3 gun kutlamalı dogum günlerine:)

öykü dedi ki...

http://img405.imageshack.us/img405/5153/26bebk131b30cfah6.jpg

MUTLU YILLAR SANAAAAA
MUTLU YILLAR SANAAAAAAAAAAAAAA
Nıce mutlu yıllar dılıyorum.
Dogum gunun kutlu olsun.

Sevgi Küçük dedi ki...

sorma Seldacığım, mecburen (?) 3 gün kutluyorum! ;)
canım ya,dileğine inşallah diyorum ve çok teşekkür ederim. senin için 4.5.ve 6. günleride açacağım!! :D
çok öptüm seni

Sevgi Küçük dedi ki...

a haaa haaaaaaa
Öyküüü!!!harika bir foto bu yaa!Hemen ekliyorum buraya. :)
Canımsın çoook teşekkür ederim. Hep birlikte nice huzurlu, mutlu ve sağlıklı yıllara olsun inşallah. Pastamı böyle yiyeceğim haberin olsun! ;)

İDEA dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun SEVGİ.

Sevgi Küçük dedi ki...

Çok teşekkürler Idea :)