12 Eylül 2009

Hayatın Kendisi Komedi


Yapı meselesi, ya da yaşaya yaşaya elde edilen tecrübelerden, mi demeli bilmiyorum ama en üzgün, kızgın ve kırgın olduğum anlarda bile mutlaka komik bir durum bulabiliyorum! Ama hayatta acı ve tatlı, iyilik ve kötülük..ya da en genel ifade ile "yaşam ve ölüm" bir arada değil mi? Ağlarken gülmekte doğal olarak mümkün.

Bir kaç gündür çok can sıkıcı olaylar yaşıyor olsam da kişilik haklarına saygı nedeniyle kimseyi bloguma taşımak niyetinde değilim. Ama size bu olaylar sırasında verdiğim iki komik tepkiyi anlatacağım:

1. Bir kaç gece önce sinirle başladığım bir maili nasıl olduğunu anlayamadığım bir sakinlikle bitirdim ama en güzeli bitirirken "Artık yarın Mel Gibson gibi boyalarımı sürer içeri dalarım" demem oldu. O an klavyeyi bırakıp gülmeye başladım. Bir anda parmaklarımın tıklayıp ekrana düşürdüğü ifade aslında çok gerçekçi bir görüntü oldu:




Böyle saçım başım karışmış, kir pas içinde ve yüzümde mavi boyalarla, elimde baltam "Özzzgüürrrrlüüükkkkkk" diyerek içeri daldığımı düşününce...Eh takdir edersiniz ki öyle bir ruh halinde en son akla gelecek şey "geyik yapmak" ama benim geldi işte!! Hala da gülüyorum. Herşeyden önce görüntü bana yakıştığı gibi olayın özüne de oldukça uygun.

Hepimiz için ÖZZZGGGÜÜRRRRLLÜÜÜÜÜKKKKK

:D

2. Allah herkesin (dini inancı ne olursa olsun) ibadetini kabul etsin diye dua ederim her zaman. Elbette bu ibadet (müslüman dahi olsa) kötülük içermeyen bir ibadet olduğu sürece. Çünkü "benim dinim hoşgörü dini, iyilik ve sevgi dini" diye inanırım hep. Bu nedenle bu mübarek ayda ibadet eden iyi niyetli herkesin ibadeti kabul olsun. Ayrıca herkese hayırlı ve bereketli Ramazanlar olsun.

Bu tür bir şeyi buradan yazmak bence hoş olmasa da yazma nedenime daha sonraki yazımda özellikle değineceğim için rahatlıkla söyleyeyim; bende orucum ve iftar burada 19.50 de. Allah sabrını versin.

İftara kadar, yaşadığım diğer olayların etkisinden de kurtulayım diye oturdum film izliyorum. Biraz da günlerdir pek uyku uyumamın ve yemek yemiyor olamamın (oruçtan değil canım bir şey istemediğinden) etkisi ile halsiz olduğumdan da tembellik yapmak işime geliyor, yalan yok. Seçtiğim film Yüzüklerin Efendisi. E bir elften ne beklenir ki? Eski günleri bir yad edeyim demiştim!! :D



Filmin daha birincisinde (Yüzük Kardeşliği) ve daha ilk saatindeyim. Birden kendimi Frudo gibi gördüm. Elimde kötüğülün temsilcisi bir yüzük ateşe doğru yürüyorum. "Evet ben yanacağım belki ama onu da yakacağım" dedim. O kadar inanarak söyledim ki bunu... Yüksek sesle ağzımdan dökülen bu ifade ile canlandım birden; "Nasıl dolmuş ve üzülmüşüm yahu" diye gülmeye başladım!

Bilinçaltı ilginç bir şey. :D

Yaşadığım olayların dramatikliğinin yanı sıra bu tür komik tepkilerimde var.

Beni merak eden ve ilgilenen herkese çok teşekkür ederim. Malum bazı sebeplerden eskisi kadar rahat iletişim kuramasamda buradan söyleyeyim; hepinizi çok seviyorum.

Yakında gene toparlarım. O zamana kadar bloglarınızda yazılan birbirinden güzel yazıları atlarsam ne olur affedin. Telafi ederim.

Ben şimdi izninizle gidip kötülüğe karşı mücadeleme devam edeyim, hem Sam de beni bekler!! :D

Oruç olduğumu neden yazdım: Uzun bir aradan sonra kendime harika bir iftar sofrası hazırlamayı planlıyorum. Onu fotograflayıp eklerim ilerleyen saatlerde. Beni izlemeye devam edin anacııımmm :)
Güzel ve güneşli, sıkıntılardan uzak bir haftasonu dilerim.
Son söz:

Özgürlük kıymetlimsssss :D

6 yorum:

SERAP dedi ki...

Sevgicim hazir irmik helvasi bulamazsanda üzülme,sende bildigin helvayi yapiverirsin olur biter.Ama cok türk var diyorsun belki marketlerde bulabilirsi.Sofya'ya selamlar

asyaselda dedi ki...

deli:):):)
sen bu karmaşık trajik komediden en kısa sürede uzaklaşırsın boyalarada gerek lakmaz diycem ama sen nasıl istersen öyle olsun diyeyimm
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Serapçok haklısın aslında o olmasa bile mutlaka irmik vardır. Ama seninki kadar güzel bir şey yapabilir miyim bilemiyorum, açıkçası sanmıyorumda.
:)
Muhteşem muhteşem...Ellerine sağlık tekrar

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
Ah Seldacım umarım valla öyle olur. Yoksa boyalar hazır!!! ;)
Cimcimeyle gelsen de buraya aslında boyabıp çıksak Sofya sokaklarına :D
Çok öpüyorum

öykü dedi ki...

sevgıcım ben senı hep boyle tanıdım
en kotu olaylardan bıle gulucukler cıkarcak kadar
guclu ve pozıtıf ınsan..
hep boyle kal dılerım..
sevgılerımle..

Sevgi Küçük dedi ki...

Öykü insanı...sen var ya harikasın her zaman! :)
mesaj alınmıştır.
seni çoook öpüyorum
ne olur kendine dikkat et.
:(