24 Ağustos 2009

Yücel Çakmaklı


Belki bazılarınız hatırlamaz.

Eskiden, hani hep derler ya, tek kanal dönemi iken biz bazı diziler için ekran başından kalkamazdık.

Başka alternatifi olmadığı için değil gerçekten etkileyici ve kaliteli oldukları için izlerdik. Babam ve Erol Evgin' den sonra Çetin Tekindor' du mesela bir diğer aşkım çünkü o Küçük Ağa'ydı.

Sonra Kuruluş vardı. Hala bazı sahneleri hatırlarım. Tarihi öyle öğrendim desem belki de yalan olmaz çünkü "görerek" öğreniyordum çocuk aklımla.

Bir de 4. Murad vardı mesela. Cihan Ünal oyunculuğunu konuştururdu.

Bazen diyoruz ya, ahh eski günler ahhh, diye. Şu an öyle diyorum. İçim buruk, yazamıyorum. Sadece bu diziler ve diğer eserleri değil, çocukluğumda yetim kaldı....
Not: Kullanılan fotograf interneten alınmıştır.

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Her konuya, çok hassas yaklaşımına hayranım Sevgi'ciğim..


Çok sevimli ve tatlısın...Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim. ayrıca, o senin güzelliğin ve tatlılığın. :)
çok öpüyorumm