2 Ağustos 2009

V ile V


Merhaba!

Uzakta olmanın sıkıntıları ile dolu bir haftayı geride bıraktıktan ve daha iyi hissetmeye başladıktan sonra kaldığım yerden devam edeyim dedim. :)

Bu arada beni mesajlarla, msnle ve de yorumları ile yalnız bırakmayan herkese teşekkür ederim.

Aslında sıkıntımı atmamda sevgili Vijdan'ın da etkisi oldu, her ne kadar o ne kadar büyük bir iyilik yaptığını bilmesede. ;)

Bu düdük insan, geçtiğimiz hafta kendini dağlara taşlara vurmuştu ve bu hafta gezisine beni de davet etti. Oldukça kötü olan ruh halime rağmen onun o coşkusuna ve neşesine hayır demem asla mümkün olamazdı, olmadı da! Ve biz dün "ver elini Vitoşa" yaptık.

Bu arada sadece dağa tırmanarak değil bir çok konuda ilkleride yaşadım burada:

Metroya bindim. Böylece Bulgaristan metrosunu da hayırlamış oldum.

Otobüse bindim. Hayırlı olsun!

:)

Çok yorucu (ki yol boyunca dırdır ettim ama inanın haklıyım!!Vijdan tamamen vijdansız çıktı!!Tamam tamam azıcık abartıyor olabilirim ama fotograları görünce bazı noktalarda bana hak vereceksiniz. Nerde taşlı ve dik yol var onu seçti hain düdük. ) ama bir o kadar keyifli bir yolculuk oldu. Hele bir lifte biniş sahnemiz var ki....Sitcom olur. Vijdan'ın gözünden yaşlar geliyordu. (Tekrar söylüyorum: Gıcıksııınnn!)

Uzun lafın kısası sevgili arkadaşım sayesinde çok güzel vakit geçirdim ve kafam rahatladı.

Haftaya yeni maceralarımız olur mu ki??

Not: Fotograftaki yere (henüz) tırmanmadık ama az kalmıştı!

4 yorum:

öykü dedi ki...

guzel eglencelı zamanlar:)) okurken ınsanın gozunun onunde canlanıyor..
ve tabı seker sevgı ınsanı:))
opuyorum onu tatlı yanaklarından
hersey guzel olsun onun ıcın

Sevgi Küçük dedi ki...

ahhh Öykücüğüm ahhh...benim ayaklar halaa sızım sızım. ama gerçekten güzeldi. çok eğlendim. detaylı yazacağım ve fotograf koyacağım. gör bak neler yaptım nerelere çıktım :D

Damak Tadı dedi ki...

Çok iyi yapmışsın gitmekle canım..Arada bu tür heyecanlar iyi geliyor insana..Desene adrenalin doruklardaydı..))Senin adına çok mutlu oldum bilesin..Orda ilkleri yaşamanda iyi olmuş..Senin adına ben heyecanlandım vallahi..))Herşyin yolunda olması sevindirdi beni..Merak etmiştim canım..Kocaman öpüyorum yanaklarından..Serüvenin devamını bekliyorum..))


Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm çok teşekkür ederim. Daha iyiyim inan. Yorgunluk, yaşlılık diyelim ;)
Maceramı bol fotograflarla yazacağım.Çok öpüyorum bende.
Kendine iyi bak canım benim