6 Ağustos 2009

Ressam Nene'den Çok Güzel Haberler

Hatırlar mısınız bilmem, çok eski yazılarımdan biridir: Ressam Nene.
O zaman nette öylesine dolanırken sitesini bulmuş ve çok beğenmiştim. Beni gerçekten etkilemişti.
İşte az önce (gecikmeli olarak) e-postalarımı kontrol ederken çook güzel bir haberle karşılaştım. Ressam Nenemizin oğlu sayın Ahin Güneş Bey, büyük bir incelik göstermiş ve bana e-posta göndermiş. Ressam Nenemiz, Şefika Teyzemiz şu an 71 yaşındaymış ve genel olarak sağlığı da iyimiş. Ne yazık ki eskisi gibi resim yapamıyormuş. Ama olsun, onun o güzel eserleri yeter.
Kendisine uzun, sağlıklı ve huzurlu daha nice yıllar dilerim.
Ve bir not: Ahin Bey...İnanın mesajınız beni çok mutlu etti. Dilerim sizde hep böyle güzel haberler alasınız. :)

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Çok tatlısın çokkkkk..Ahin Bey'in dediği gibi,sende hep güzel msg lar alırsın daima..

Ressam Nene'ye sağlıklı uzun ömürler diliyorum..


Sevgilerle canım..

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim çok sağol. :)
bende aynı şekilde uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum, hem ona hem herkese.
ve senin için özel olarak: dilerim günün çoook güzel geçsin ;)
sevgiler