18 Ağustos 2009

Nessebar

Öncelikle hepinizden şu an fotograf koyamadığım için özür diliyorum. Çektiğim fotografların bazıları gerçekten çok beğenildi ve ben onların nette dolaşmasını istemiyorum. İtiraf edeyim Makedonya yazımı geciktirmemin nedeni de bu; fotografları uygun bir konumdan bloga eklemek ve yayın hakkını korumak istiyorum. Bu konuda her türlü yardımı seve seve kabul ederim. :)
Gelelim gezimize:
İş çıkışı yola düştük. Mesefa o kadar uzak değil ama burada bizdeki gibi yaygın otobanlar yok. Bir yerden sonra yol gidiş dönüş olup daralıveriyor. Geçen sene arkadaşım saatlerce kuyrukta (yolda arabalar duruveriyor mesela, saatlerce köprü trafiği şeklinde yol alıyorsun) beklemiş. Ama biz şanslıydık, trafik nedeniyle gece 2 de varırız diye düşünürken trafik olmayınca 11.20 da varmıştık. Yani 5.5 saatte ama hiç durmadan varmış olduk. Eşyalarımızı kalacağımız yere bırakıp gecenin bir yarısı sahile koştuk. Ahhh o kumsal nasıl güzeldi! Daha önce Karadeniz'i hayırlamıştım. O gece ilk olarak ayakkabıları çıkarıp sahile vuran dalgaların arasında koşturdum. Normalde benim memleketimde gece yarısı ile denize girilir, ama burada cankurtaran olmadığı sürece sabah erkenden biile giremiyormuşsun! :(
Bir süre sahil keyfi yapıp fotograflar çektirdikten sonra karnımız acıkınca hemen yan taraftaki lokantaya gittik. Adamlar mutfağı kapatmışken bizim için açtı. Yalan yok vereceğimiz siparilerin atıklarla oluşturulacağını, mesela salatada pörsümüş salatalıkları göreceğimi, sanırken misss gibi yiyeceklerle karşılaştım. Saat 2 ye kadar orada oturup yol yorgunluğunu attık. Denizden gelen esintinin tadını çıkardık.
Sonra yavaş yavaş gecenin keyfini çıkararak kalacağımız yere döndük.
Devamı...Bu kez söz...Az sonra... :D

4 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Heyecanla devamını bekliyorummm..İnan çok heyecan yaptım canım..))

öykü dedi ki...

Guzel zamanlar gecırdıgıne cok sevındım:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm canım benim, şu fotograf meselesini ayarlayayım bak nasıl güzel anlatcam her yeri :)

Sevgi Küçük dedi ki...

teşekkür ederim Öykücüğüm. bende senin güzel bir tatil yapmana sevindim. :)
daha güzel günlerimiz olsun inşallah