13 Ağustos 2009

Mrs. Bean



Böyle bir film vardı hatırlar mısınız:


Aslında sevdiğim İngiliz komedyenlerden birinin (Rowan Atkinson) önceleri BBC'de takip ettiğim serisiydi. Sonra filmide çekildi. Kısaca Mr. Bean "yetişkin adam bedeninin içindeki çocuk"tur.

Yazıyı yazmaya başladığımda aklıma o geldi. Aslında konumuz yeşil fasülye. (Bizimde Fasülye isminde bir filmimiz vardı değil mi? Bak onuda hatırlamış olduk)

Geçenlerde Bilyana' ya dert yandım ve burada yeşil fasülye bulamadığımı, çok özlediğimi anlattım. Allah' ın sevgili kuluymuşum, aynı akşam Vijdan' la yürüyüş yaparken pazara yolumuz düştü ve o taze soğan alırken bende yeşil fasülyeme kavuşmuş oldum. Aslında yaşlı teyzeler kenarda torbası 3 leva olarak satıyorlardı ve ben biraz tereddüt ederek aldım. Ama nasıl taze nasıl güzel çıktı anlatamam. Tabii bir başıma olunca çok geldi. Bende önce zeytinyağlı taze fasülye pişirdim, ardından da bu türlüye kullandım.

Tarif vermiyorum, her ikisi de yapımı bilinen şeyler.

Bunun yerine sizi renkli bir görüntü ile başbaşa bırakıyorum. :)

Hiç yorum yok: