8 Ağustos 2009

Kendimle İlgili Acımasız Gerçekler


Bugün sabah uyandım ve bazı gerçekleri farkettim.

1. İnsan zayıflayıpta yüzü küçüldükçe saçları daha uzun gözüküyor. Yüzyılın keşfi bu olsa gerek!! :)

2. Hayatta ne olursa olsun insan güne gülümseyerek başlayabiliyor. Sanırım bunun nedeni iç huzur. Vicdanım rahat, gönlüm huzurlu. Daha ne olsun?

3. İçimdeki çocuğu büyütmek mi? Aslaaaa!! Belki de o hayatımda sahip olduğum en güzel şey. :D

4. Bir önceki madde de belirtilen nedenlerden dolayı güne çizgi filmle başlamayı seviyorum!!

5. Sosyal bir paylaşım sitesinde son günlerde en favori görüntü (ki kesinlikle benim favorim) Beyonce taklidi bebek! Allah'ım bir bebek bu kadar mı şirin bu kadar mı güzel olur? Nasıl tatlı dans ediyor. Kulağımda günlerdir o müzik çınlıyor. Muhtemelen bir arada olsak bebişle, "Benimle Dans Eder Misin" tarzı bir şey olurdu. :D

6. Demek ki dans etmeyi seviyorum!

7. Önceki maddelerde belirtilen sebeplerden dolayı salsa derslerinden sonra şimdi de flamenko derslerine başlamaya karar verdim. Hoş salsayı hayal meyal hatırlıyorum ama olsun. Konu dans etmek olunca....Seviyorummm uleeeeyynnn!! :D

Hay Allah. Ne garip bir haftasonu yazısı oldu.E bu seferlik bunla idare ediverin canım.

Sizde güne cıvıltılarla başlamışsınızdır umarım.

Yüzünüz hep gülsün.

Hiç yorum yok: