23 Ağustos 2009

Ice Age 3


Hala gülüyorum!!

İyi ki bu filmi yapmışlar, normalde serilerde 1. den sonrası korkunç olabiliyor. (Bkz: Nayır Nolamazz çığlıklarım!)

Bir Yüzüklerin Efendisi (değil mi kıymetlimsssss) bir de Ice Age beni yanıltmadı. Yani şeytanın bacağını kırıp iyi bir seri yakalayanlar var ama işte azınlıktalar.

Gerçi Ice Age 3' e başladığımda uzuuunnn dialoglardan biraz sıkılıp "ay haydi aksiyonnnn!" dediğim bir an oldu ama sonra film aldı beni gitti gene.

Seslendirmeli izlemediğim içinde başta suratım asılmış olabilir. Normalde filmleri orjinali ile severim ama daha önce demiştim; onlarsız olmazzz!

Bu kez filmde Scrat' in aşkı vardı ve ben gülmekten dağılmıştım artık. ("dağıldım"ı cümle içinde kullanmış olmak için yazmadım, gerçekten çok güldüm ve dağıldı saçım başım!) Serinin ikincisindeki gibi bu kez de müthiş bir dans sahnesi vardı. :)

Zavallı eski aşkı (?) nın Scrat'i yeni aşkı (Scratte) ile izlerken yaşadıkları ve o anki kurgu süperdi. Özellikle çatlama sahnesi.

Yeni katılan Şeftaliler, Buck ve Scratte kararkterlerine bayıldım. Yerim ben o sevimli şeyleri yerimnmmmm.

İzlememiş olabilirsiniz diye bir şey yaz(a)mıyorum ama izleyin. Türkiye' de gene aynı seslerle mi izlendi bilmiyorum ama ne olur yetkililere sesleniyorum:

BİZİ ONLARDAN AYIRMAYINNN YOKSA TADI OLMUYORRRR :(

İyi pazarlar.


Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.

4 yorum:

NarincE dedi ki...

Eve şimdi adım attım. Ev toz kül içinde. Yerleşeyim, döktürürüm bir şeyler. Bu arada ödülü de alırım canım. Özlenmek ne güzel. Öptüümmm!

Sevgi Küçük dedi ki...

Hoşgeldin Neclacığım. Sağlıkla dönmenize sevindim. Umarım güzel geçmiştir zamanınız. Haberleri bekliyorum.
Ve evet, cidden çook özledin :)
Bende öpüyorummmm

İDEA dedi ki...

SEVGİ,
Dialogları bilemiyorum tam olarak, moskovada izlediğim için.Fakat buna rağmen bir daha olsa bir daha,hatta 10 defa,20 defa izleyeceğim serilerdendir.

Sevgi Küçük dedi ki...

ayneeennn sevgili İdea! Yani orjinali böyleyse seslendirilmiş halini düşünemiyorum. Zaten evde bunaldığımda gülmek için ya Sütkardeşler i ya da Ice Age serisini açıp izliyorum. :)
Güzel bir dilerim
ve hep gül :D