24 Ağustos 2009

İç Sesler


Hmmmm....Güzel bir hafta dileyen bir yazı mı yazsam? Cıkk...onu yazdımdı.

O zaman güzel iki hafta dileyen bir yazı yaz!? :P

İiiiğğğğ iirençsin ya, ne diye seni ilham perisi yaptım ki ben??

E benden daha genci güzeli yoktu da ondan cicim!!

(Ukala!) Hmm! Sen öyle san.

Hadi beni geç de ne yazcan onu söyle?

İyi de kuzum, bu soruyu benim sormam gerekmiyor mu? İlham senin olayın değil mi?

Olabilir ama bugün sen söyle sen yaz!

İyi oldu canım başka?? Ya var ya, şu konuşmalarımızı yazsam deliyim diye daha mı çok okunurum yoksa bir anda izleyici kitlem azalır mı bilemedim. :)))

O yüzden yazma zaten! Deli misin nesin?

Hala emin değilsin? :D

Off peki, al sana konu Alfred Chandler' in visible hand ini yorumla!!

Ya asıl deli var ya sensin ama seni peri atadığıma göre bende normal değilim! Millete ne Chandler' den???Artı o kim demezler mi? Hangi birini yazcam!! Aaa! İçimi sıktın!

Tamam yaaa...O zaman şeyi yaz...Hmmm....Hmmm...Buldum: Dün ne yaptın!

Yazdık ya, çizgi film izledim.

Başka?

Chandler okudum!

A haaa haaa...Ben demiştim di mi onu yaz diye? :D Ayrıca yeni farkettim acayip sıkıcıymışsın!!

Sırıtma da konu bul!

Peki son denemem: Osman Hamdi Bey' i yaz, hem blogun amacına da uygun olur.

Hmm....Olabilir...Olamaz! Seçtiğim eserleri diğer bilgisayarda kaldı.

Ama kuzum ben sana daha ne yapayım ki?

Sende haklsın. Ben galiba konuşmalarımızı yazcam...

Olduuuu?! Aman be, bana ne! Tamam yaz, yaz da ne halin varsa gör! :P

He hee...Sağol. Sen ne tatlı periymişsin öööleee? Hanimiş benim perimmmm haniiiimiiişşş? Agu da agu.. :D

Git başımdan! Pişşttt! Resmin alıntı olduğunu yazmayı unutma!

Unutmam! Bak yazdım bile....


Not: Kullanılan resim internetten alınmıştır.


4 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Sevgi'cim 1 haftadır internet bağlantım yoktu. Bugün bağlandı. Ödülünü şimdi gördüm. Çok çok teşekkür ederim canım benim. Hayırlı ve güzel bir ramazan geçirmeni dilerim. Kocaman öpücükler, sevgiler..

öykü dedi ki...

Guldurdun benı:))
Yuzunden gulucukler eksık olmasın

Sevgi Küçük dedi ki...

Ebrucuğum hoşgeldin. :)
Çok özletme ama kendini, olmuyor böyle bilesin.
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Ah be Öykücüm, keşke komiklik olsun diye yazsam...aynen bu konuşma oldu!! :D
a haaa haaaaaaaaa.....
sen hep gül güzellik