7 Ağustos 2009

Horul Horul


3 gündür yağmurlarla uyanıyoruz.

Daha doğrusu uyanamıyoruz, hepimiz uyukluyoruz. Misal şu an gözlerim kapandı kapanacak. Aman sıcak olmasında hep böyle olsun, razıyım ben.

Haftasonuna çok güzel planlarım var. Gelecek hafta ve sonraki haftada...Belki de üstümdeki bu planların yorgunluğudur. :)

Size söz verdiğim yazıların gecikme nedenine gelince...Çektiğim fotografları makineden bilgisayara atamıyorum! Gıcık makine fotografları gösteriyor ama atmaya kalkınca yoklarmış gibi davranıyorum.

O yüzden hem Ohri(d) hem de Vitosha maceralarım yarım kaldı. Ama fotografsızda bir şeye benzemiyorlar ki ben ne yapabilirim. :(

Anlaşılan diğer planlarımın sonucunu yayınlamak için önce bir de makine almam gerekecek.

Haftaya "yapılacaklar" listeme bir madde daha eklemiş oldum.

Neyse...Hadi size de "tatlı rüyalar" :D

2 yorum:

öykü dedi ki...

Bu sevımlı mınıgı nerden buldun yerım ben onu:)
yagmur burdada cok gor gurluyor habrıre
ama bı ıyılıgı var dun gece huzur verdı

Sevgi Küçük dedi ki...

aramadım ki, kendi fotomu koydum!! :D