11 Ağustos 2009

Haydi Nesli'nin Mutfağına

Bir gün sosyal paylaşım sitesinde bir istek ve de mesaj geldi bana:
beni hatırladın mı?
diye başlıyordu. Aaaa! nasıl unutabilirim ki? :)
Nesli ile yıllar sonra kavuşmamız o site sayesinde oldu. Yani biz gerçekten onu eski dostları bulmak için kullandık ve kullanıyoruz.
Kendisi Hollanda'da yaşayan sevgili arkadaşım, son zamanlarda bana bu siteden nispet yapıyordu çünküüüüü:
Nesli, akademik kariyer sahibi, oldukça sosyal ve enerjik, vizyon sahibi, güzel ve de becerikli bir bayandır. Kıskandıklarım bunlar değil, tam tersi onunla gurur duyuyorum. Yakında Hollanda parlamentosunda da göreceğime eminim.
Ancak beni kıskandıran ve kızdıran son zamanlarda ekledği fotograflar:
Mantı
Pizza
Çiğ börek gibi...
Bilmem derdim anlaşıldı mı? :P
Kendisini huzurunuzda kınıyorum!!!
:)
Şaka bir yana sevgili arkadaşım artık Nesli's Kitchen ile yayın hayatına başladı.
Buradan iftaharla duyuruyorum!! :)

Hiç yorum yok: