28 Ağustos 2009

Hasta


Salı gününe kadar cezalıyım; dünden beri hücremde yani odamda sağım solum ilaç dolu fırklaya fırklaya, hapşıra hapşıra ve harika bir ses tonu ile cezamı çekiyorum.

O kadar yorgunum ki anlatamam.

Az önce ateşimde yükseldi, ohhh, dedim; hastalıkta bile işin gereğini son noktasına kadar yerine getiriyorum. Aferin bana!

Kitap okumak istiyorum ama kitap tutacak gücüm yok. Bende bol booolll film izliyorum. (Eğer uyanıksam tabii)

Hiç bu kadar uyumamıştım ama hala uykuluyum.

Kısaca hastayım!

Kapris yapmak istiyorum ve sanırım en büyük kaprisi ismi lazım değil gıcık bir sarışına yapıyorum! Ay onca işinin gücünün arasında nasılım diye merak ediyor, bir şeyler yemem için bana baskı yapıyor hatta tehdit ediyor...Deli mi neee??

Bende tabii ki sonuna kadar kaprisimi yapıyorum; cıkkk' lıyorum, "yimiiyyyceemmm işte :P" diyorum, surat asıyorum, omuz silkiyorum ama ne yaparsam yapayım bu kadar uzaktan benle ilgilenen aklı bende kalan bu cimcimeyi kıramıyorum, uslu kız olup dediklerini yapıyorum. (Gerçi her seferinde dil çıkarıyorum ama görmüyor diye rahatım) Tamam tamam itiraf ediyorum; aslında kıyamamak değil, mikrodalgaya atar diye korkumdan demek daha doğru!!!

:)

İsmini söylemiyorum o kendini biliyor.

Çoookkk teşekkür ederim cimcime! İyi ki varsın.



Not: Benle ilgilenen diğer kişilere haksızlık yapmak istemem. Herkese çoook teşekkür ederim. Bu gıcık sarışın epey bir kaprisimi çektiği için ayrıca yazdım. :)

4 yorum:

İDEA dedi ki...

SEVGİCİM,çok geçmiş olsun.Lütfen kendine dikkatet.Denilenide yap.Bu snein iyiliğin için.Ve o sarışına gelince ilacın ta kendisi değil mi?
Lütfen hadi şimdi bırak hasta haprisinide uslu çocuk ol tamam mı?

öykü dedi ki...

:)) sen aksam yemegını yedın mı onu soyle bence hemen
dur dur gelıyorum...

Sevgi Küçük dedi ki...

Ideacığım çok sağol. ve sana da suratımı asıp "tımaammm piki" diyorum.
:D
hastayım kapris hakkımı sanuna kadar kullanırımmm! kapriss hakkımızzz sökeee sökeee alırrıızzz :D
öperiimmmmm

Sevgi Küçük dedi ki...

(offf yaa burada da bulmuş beni!!) yedimmm bacımmm yedimmmm
:)
mamalarımı yedim, ilacımı içtim uslu uslu yatıyorum