10 Ağustos 2009

Haayydddiiiii....


Aslında bu yazıyı yazıp yazmamak, yazsamda yayınlayıp yayınlamamak konularında tereddütlerim var çünkü....


Herkes sabahları farklı uyanır:

Kimi insan uyanamaz, "Yaaaa...5 dakika dahaa..." diyerek sözgelimi 6'dan 7'ye kadar saatini kurar durur.

Kimi uyanır çünkü hep uyanıktır ama dış dünyaya hazır değildir. Cenin pozisyonunda kıvrılır ve bunalımlarına devam eder.

Kimi hiç uyumamıştır ki uyansın...Yatağın dışında boş gözlerle etrafa bakar.

Kimi zor açar gözlerini ve çayını-kahvesini-sigarasını içmeden kendine gelemez.

Kimi sportif insandır, sen uyanmak için mücadale ederken o çoktannn kalkmış sporunu yapmış, duşunu almış ve kahvaltısına başlamıştır.

Anlayacağınız ne kadar insan tipi varsa o kadar da uyanış vardır.

Amaaa...

Kimisi daha bir...nasıl desem, "değişiktir". (Normal dışı bir ifade yazmaya dilim varmadı!!!)

Bu "asi koyunlar" güne nasıl başlar biliyor musunuz: Hayydiii liii liiii liii liii liii liii yaaarrr

diye!

Ay gözümü açtığımdan beri minik (?) bir Fatih Ürek kafamda hoplaya zıplaya bunu söyleyiip duruyor!! Hadi o böyle davranıyor da bana ne oluyor, değil mi?? Kahvaltımı "huzurrr buldummm sayendeee..." diye zıplayarak yaptım!!!

Offf...Ne zaman hayata normal (?) bakacağım ki? :P

Yayınlamasam mı ne bu yazıyı? :D

Gününüz benim ki gibi başlamıştır umarım, gülen yüzünüz solmasın.

Güzel bir gün ve hafta dilerim. :)

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Yaaa hayatsın sen canım..Aynı şarkı benimde dilimde günlerdir..Nerden duydum ne oldu bilmiyorum..)))


Benim uyanış şeklimde birinci madde..Saat 7.30 dan 9:00 a doğru çalmaya başlar..Sonuç hüsran ve ben yine taksiyle işe giderim..Kuzum,geceleri yatmayan,sabahları da kalkamayan cinslerdenim benim..


Neden yayımlamayacaksın ki,tabiikide yayımlayacaksın,ohhh sefannn olsun..)))



Sevgiler...

Sevgi Küçük dedi ki...

kelimenin tam anlamı ile "kikirdiyorum" şu anda!! :D
canımsın yaaa...bak ne güzel moral oluyorsun bana. çook teşekkür ederim.
yayınlamayayım dedim çünkü benimle ilgili acımasız gerçekler ortaya henüz çıksın istemedim. henüz toplum buna hazır diil :D
öperim seniii
not: yarın sabah rüyana girip sana bu şarkıyı söyliycem ve bak bakalım 5 de nasıl ayağa fırlıyorsun. o derece güzel sesim vardır!! :D

öykü dedi ki...

Aynı aynıı:))
gulumseyrek basladım gunume
yanımdakı herkes bulastırdım:))
herkese bulasması dılegımle
opuyorum sevgıcım

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim ne güzel söylemişsin, herkese ulaşsın. :)
ohh bizden beter olsunlar (yani çookk mutlu olsunlar!!)
:D
öptüm

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Her günün böyle güzel başlasın ve hayatın hep güzellikler için de olsun inşallah. İyiki de yayınlamışsın. Enerjin buralara kadar geldi :)
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

teşekkür ederim Sedacığım. aynı şeyleri bende senin için diliyorum.
enerjim kısırdan ;)

sevgiler