21 Ağustos 2009

And the winner isssss..... :)


Çok mütevaziyimmmdirr çoookkk: Hemen havaya girerim!!

Şaka bir yana, haftanın son gününe kavuşmanın mutluluğuna bir de "ödülün var" mesajının mutluluğu eklenince..."Ohhh yandan yandannn" diyorum. :D

Ödül almak, sanal dahi olsa ne kadar güzel bir şey. Hele de bu değer verdiğin, saydığın ve sevdiğin birilerindense daha da güzel oluyor. Aslında düşünüldüğünü ve hissettiklerinin karşılıklı olduğunu bilmek çok güzel.

Şimdi usulden olduğu üzere teşekkür konuşmamı yapacağım ki şimdi okumaya başlasanız bir kaç saatte bitirirsiniz!! :)

Yok kısaca şöyle; başta beni ödüle layık görüp kırmızı halıya çağıran sevgili Öykü olmak üzere hayatımdaki herkese teşekkür ederim.

Ödülün hakkını vermek için yapmam gerekenler şunlarmış:

1. Ödülün logosunu bloguma eklemek

2. Sevdiğim 7 şeyi listelemek

3. Sevdiğim 7 bloga ödül göndermek kii en zoru bu! Bir dolu blog var...Bir kısmı ödüllü. Umarım benden önce gönderen olmamıştır diyerek seçiyorum. Pişti olmayayımda :D

Sevdiğim 7'li:

1. Ailem, BHA ve canım Egem

2. Dostlarım ve hayatımda bana neşe-huzur-mutluluk veren tüm o güleryüzlü insanlar

3. Müziksiz asla olmaz

4. Kitaplarım olmadan da yaşayamam sanırım. Daha çok okumalıyım...daha çoookk okumalıyım

5. Yeni diller öğrenmek ve yeni yerler gezmek

6. Fotograf çekmek

7. İnsanlara her zaman inanan, sabır gösteren, anlamaya çalışan, doğaya ve tüm canlılara duyarlı, genel olarak meraklı ve hassas o bücürü unutmamam lazım: içimdeki çocuk! Sanırım en çok da onu seviyorum. Kusura bakmayın ve bencillik olarak görmeyin lütfen, bazen hayattı şuydu buydu derken özümüzü unutuyoruz, halbuki bize en çok destek veren ve inanan içimizdeki o küçük çocuktur her zaman. :)


Evettt gelelim benim dağılımıma. Aslında şunu söyleyeyim usuldendir diyerek 7 isim yazacağım ama bu katılım serbest bir uygulama. O yüzden ismini yazdığım ya da yazmadığım herkes katılmakta serbest.

And the winners are......(Burada gerilim müziği yapabilir miyiz iç sesimizle??)









Dedim ya aslında hepimiz ödüllüğüz :)

Haftanın son günü sizin içinde çok güzel başlamış olsun. Ve güzel devam etsin. :)

6 yorum:

öykü dedi ki...

Canım benım cok tsk edıyorum katıldıguın ıcın
Bu mım e katılan katılmayan herkese
bu ödul sımgesı altında
sevgıler gonderıorum herkese gıtsın bu ödul

Sevgi Küçük dedi ki...

ben teşekkür ederim şeker insan. bende aynı fikirdeyim; zaman ayırıp içindekileri içtenlikle bizlerle paylaşan, yeni şeyler öğrenmemizi sağlayan ve günümüzü güzelleştiren herkesin ödülü olsun bu. :D

Damak Tadı dedi ki...

Çok teşekkürler canım..Bana yazdığın yorumla,beni çok duygulandırdın inan..Gönülden teşekkürler tatlım..Seni çokkk seviyorum...Hayırlı ramazanlar tatlım..



Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
seni azıcık mutlu edebildiysem ne mutlu bana! bende seni çoook seviyorum.
Allah herşeyi gönlüne göre versin.

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Ödülün hayırlı olsun canım...
Sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

çok sağol Sedacığım. Senin ödülün olduğunu bildiğim için listeme yazmamıştım. Hepimizinki kutlu ve de mutlu olsun :D