14 Ağustos 2009

Gene Börek :)


Aklımda çok şey vardı ama görüyorum ki hepsi uçup gitmiş!! :D

En iyisi ben geçen sefer pişirdiğim o güzelim sebzelerin kalanını nasıl değerlendirdiğimi yazayım. Börek yaptım!! :D

Evet harcı kabak, havuç ve kırmızı biberden oluşan çok renkli bir böreğim oldu sabah kahvaltısına. Yufka ile yaşadığım sıkıntıları biliyorsunuz, bu kez kat kat sererek kullanayım dedim. Üstüne süt, az biraz yağ ve yumurta karışımını döktüm.

Oldukça hafif ve leziz bir börek oldu.

İçini fotograflayamadım, artık bununla idare edin.

Güzel bir gün geçirmenizi dilerim. :)

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Sebzeli kimbilir nasıl leziz olmuştur..Bende çok severim sebzeli börekleri tatlım..Ellerine sağlık..


Kocaman sevgilerle..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
sağol canım benim. fena olmadı ama sebzeli olduğu için ben kendimden geçmiştim zaten :D
çok öpüyorum