7 Ağustos 2009

Acı Kaybımız


Acı kaybımız....

Ama hayır burada Bahadır Abimizi kastetmiyorum. Onun kaybı ayrı ama asıl kaybımız gençlerimiz ve bizleriz!

Bahadır Akkuzu için "O kim ki??" diyenleri duymak var ya çok acı.

Bu ülkede doğup da Barış Manço ve Kurtalan Ekspres' i bilmemek...Gerçi neyi biliyor neyin farkına varıyoruz ki artık? Herşeyi bilgisayar oyunlarından ya da animasyonlardan sanan bir nesil değil mi yetiştirdiğimiz? Hani hayalgücü? Hani yaratıcılık? Hani cumhuriyetin kurulduğu ilk yıllardaki dans eden, okuyan, gezen, bir müzik aleti çalabilen, spor yapan, birçok dili hakkıyla konuşan ve hatta o dilde eserler verebilen, aynı zamanda tarihini kültürünü bilen ve bununla gurur duyan o idealist gençler?
Ben yıllardır utancımdan Anıtkabir' e gidemiyorum. Atama layık olamadım diye...

Şimdi diyeceksiniz ki "Sende amma abarttın, Bahadır Akkuzu' yu bilseler ne bilmeseler ne..." Kazın ayağı öyle değil işte! Bir arkadaşımın dediği gibi yaz oraya yeni nesil anlık ünlü birini bak nasıl karalar bağlıyorlar!! Elbette ki yeni nesilde de çok yetenekli insanlar var ama hatırlatırım Banu Alkan' ın sesi modern teknoloji ürünü!! Bilmem anlatabildim mi?

Hem geçmişine sahip çıkmayan ve bundan ders almayandan ne gelecek bekleyeyim ki ben??

Son sözü bende arkadaşım gibi Bahadır Akkuzu' ya bırakıyorum. Mekanı cennet olsun.


Not: Özellikle onunla ilgili link koymadım. Bir zahmet kendiniz araştırın!

6 yorum:

öykü dedi ki...

Sevgıcım
o kadar dogru bı yazı olmus kı
nereye gıdıyrouz dıye sorgulatıyor ve bence de bunun olması gereken zaman geldı de gecıyor bıle
o kadar kendımıze donuk vur patlasın cal oynasın bı toplum olduk kı
nereye gdııyrouz
degerlerımız neler
gercek deger nedır
hıcbırıne ne sahıbız !
ne bılıncındeyız !
aynı uzuntulerı ben de paylasıyorum
cok cok uzgunum
rahmet dılıyorum bu guzel degerlı sanatcımıza..

Sevgi Küçük dedi ki...

ne desem bilmem ki Öykücüğüm...yazık gerekten yazık...
:(

Prima Rima dedi ki...

Çok üzüldüm ben Bahadır AKKUZU denildimi ilk olarak güler yuzunu hatırlıyorum biliyormusun?
Kardeşim küçükken aşıkdı halada hayran ve cok sever bir halde sabah bunu duydugunda o kadar üzüldüki anlatamam:(mekanı cennet olsun...

Sevgi Küçük dedi ki...

Amin Prima Rima...
Benimde aklımda hep Barış Manço'nun cenazesinde naaşı başına gelip "Sağol Barış Abi" diye gürleyip başıyla selam çakışı geliyor.
:(

Erkan Şen dedi ki...

Öykü'den duydum önce ("Bahadır Akkuzu'yu kaybettik..." dedi. Sonra buradan teyid etim.

Ne kadar acı... Geçmişin kumaşı kaliteli insanları bir bir gidiyor aramızdan ve biz acı kaybımıza -kayıp gençliğimize- ağlıyoruz...

Sevgi Küçük dedi ki...

ne kadar üzücü değil mi sevgili Erkan? :(
yarın öbür gün 15 dakikalık hafızamız olacak galiba. herkesi herşeyi unutacağız...