17 Temmuz 2009

Yandıkkkkk

Arkadaşlar; nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama...HAVAAA ÇOOOKKK SICAKKKKK!!
Ve olacakları biliyorsunuz; yakında bu sıcak hava buradan oraya hareket edip sizi pişircek!
İnanın burada sıcaktan bayılacağız. Öğle tatilimizde yakındaki bir kaç ağacın gölgesine sığındık. Ben Daniella ile konuşurken karşımızda oturan genç bir kadın dikkatimi dağıtmaya başladı. Çünkü elinde bir broşür ve bir küçük şişe soğuk suyla oturan kadıncağız yavaş yavaş kendinden geçmeye başlamıştı. Epey tedirgin olduk ve ne yapacağımızı bilemedik. Malum, sadece sıcaktan değil içki ya da uyuşturucu yüzünden de olabilirdi ve arkadaşlar tedirgin oldular. Sonunda dayanamayıp kadına nesi olduğunu sorduk ve sıcaktan tansiyonunun iyice düştüğünü, biraz dinlenmek için oraya oturduğunu öğrendik.
O derece sıcak yani...
Gerçi bu sıcaklar kahve içmeme engel değil ama ne yapabilirim, var yok bir keyfim var; o da Türk kahvesi içmek.
Aman ne olur kendinize dikkat edin, zorunlu değilseniz dışarı çıkmayın. Çıkarsanız kendinizi koruyun. Ve lütfen boooolll booolll su için.

Not: Bilgisayarımda sorun olduğu için bir süre fotografsız yazılar yazacağım.

6 yorum:

NarincE dedi ki...

Sevgiciğim, buralar yağmur, sonbahardayım sanırsın. Sıcaklar buraya da uğrayacak demek ki. Neyse ben eve tıkılıp kalmayacağım en azından, açık havada, püfür püfür, ağaç gölgesinde, sevgilimin pişirdiği mangalları yiyecek, sonra da el ele göz göze gezeceğiz.Kaç kilo dönersem artık.

Hoşçakal canım, ben dönene kadar kendine iyi bak.

Damak Tadı dedi ki...

Söylesende o sıcaklar buralara gelmese tatlım..Bu kadar sıcağa dayanamazken,gelen sıcaklarla perişan olacağız..Aman dikkat et tatlım kendine..

Peki,o kadıncağıza ne oldu??Aklım orada kaldı..Ben şimdi yemem içmem o'nu düşünürüm..Böylede salaklıklarım vardır canım..


Kahveni iç,kendine dikkat etmeyi unutma tatlım..Öpüyorum kocaman seni..



Sevgiler..

öykü dedi ki...

Burdada farklı degıl
yanıyoruz bız de ama ben kactım
gecen cuma oldugu gıbı bu cuma da:) kuzguncuk taydım
bı suru resım cketım bırazdan belkı yayınlarım
sevgılerımle
guzel ınsan

Sevgi Küçük dedi ki...

Canım benim, sana ve sevgiline çooookkkk uzun ve sağlıklı ömür dilerim ve dilerim her anınız tatil havasında olur.
:)
tadını çıkarın ve iyi eğlenin. ve ne olurrr kendine dikkat et. çok da özletme kendini.
biz ne zaman tatile çıkacağız belli değil.. :(
o yüzden dua et de bizde çıkalım.

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm, aklın kadında kalmasın. Haklısın, sonucu söylemeden bitirmişim olayı: kadıncağız biraz dinlendikten sonra kalktı ve gitti. giderken daha iyi gözüküyordu. inan o kadar sıcak ki beynimden dumanlar çıkıyor.
elimde olsa bu sıcakları göndermez burada tutardım ama... şimdi haberlere baktımda sizde bu haftasonu çok sıcak olacakmış.ne olur sizlerde kendinize dikkat edin.
çoookk öptümmm
not: gelecek hafta senin o güzel keklerinden birini deneyeceğim ;)

Sevgi Küçük dedi ki...

hay Allah! sevinsem mi kızsam mı sana bilemedim Öykü insanı!! :)
telaşlandırdın beni. öyle aniden ortadan kaybolma ayol, yaşlı başlı insanım hele de sıcaklarda "gıkk" diye giderim!! :)
umarım iyi vakit geçirmişsindir.
öpereemmm