26 Temmuz 2009

W?


Türkiye'den ayrılalı yaklaşık 9 ay oldu. Sanırım o sürede alfabemizde değişiklik olmuş?!

"v" harfimiz yerine "w" harfi mi kullanılmaya başlandı?? Konu, Show Tv' de yanılmıyorsam perşembe akşamı izlediğim bir haber. Boğaz'ın sularında lav silahı bulunmuş ama Şilili Eduardo gibi bunda da hata var. Öncelikle burada ingilizce "kanun" kelimesine gönderme varsa merak içindeyim, ikinci dilimiz ingilizce mi oldu? Yahu, ben ayrılıdığımdan beri ne yaptınız Allah aşkına?? Her gelişimde şaşırıyorum o ayrı da şu an hızınıza yetişemiyorum! İkincisi, neye şaşırıyorum ki; kanalın adı bile "show" değil mi?

Gözlerime inanamadığım için TDK sözlüğünden de baktım ama...Onlara bile haber verilmeden değişiklik yapılmış? Yazık onlarda "lav silahı" diye biliyor!Koca kurum ayakta uyumuş!!

Eğer ben haklıysam yani hala "v" diyorsak sormak istiyorum RTÜK nerde??

3 yorum:

desperately-in-love dedi ki...

jude law çıkmıştır belki :P

Sevgi Küçük dedi ki...

keşkeeeeeee
yok canım yok! bizde şans olsa... :D

Sevgi Küçük dedi ki...

ay görende jude hayranıyım sancak!! yok valla, BHA yı tek geçerim. sonra banderas ve deep gelir. :D