23 Temmuz 2009

Şişlili Eduardo



Dün haber izlerken dondum kaldım. Spiker Şişli'de gösteri yapan uçaklardan birinin düştüğünü söyledi sandım. "Şişli'de ne gösteri uçuşu ya? Orada panayır mı var??" diye dikkat kesilince ekranda gerçekten Şişli yazdığını gördüm. Ama pilot Eduardo'ydu?? Demek ki yabancı ülkelerdende gelmişler diye düşündüm.


Bu arada spiker konuşmaya devam ediyordu. Derken olayın aslında Şişli değil Şili'de geçtiğini anladım. Yanlış duymuştum.


Ama sanırım sadece ben değil yayın ekibide öyle duymuş olmalıydı ki ekranda bir süre Şişlili, sonrada Şilili pilot yeraldı!!!


Olay kötü sonuçlanmamıştı çok şükür, pilot gayet iyiydi ama ben o sırada çoktan dağılmıştım!! :D

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Bu aralar ekranlarda bu tür hatalar sıklıkla yapılır oldu..Neyseki, pilot sağ salim çıkmış içinden..

Yaa,ben bayılıyorum sana canım..))

Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum..

Sevgi Küçük dedi ki...

:)
canım teşekkür ederim. inan duygularımız karşılıklı. ah bir de beni evlat edinsen!500 kg olurum kısa zamanda ama olsun!! :D
annemin 4 günde bana 4 kg aldırtmışlığı var, onunda eli pek bir yatkındır bu tür işlere. :D
ve güzel haber artık evde de netim vaaaarrrrr
hop çiki çiki ya yaaaaa :D