26 Temmuz 2009

Pizzacı Geldii Hanımmmm :D



Sevgi bugün sabaha ne yaptı?

Aslında brunch yaptı desek daha doğru olur. :)

Geçen sefer mücver yaparken aklıma gelmişti bu tarfi dur bakalım yapalım nasıl olacak dedim. İnsan uydurmaya başlayınca duramıyor vee ta taaaa:işte size pizzaaa!

Mücverin hamurunu kabaksız ve maydonozsuz hazırladım. Yani göz kararı

Un
Tuz
Peynir
Süt
Dereotu
1 yumurta
Biraz kabartma tozu

karışımını hazırladım ve fırına attım. Biraz piştikten sonra sonra üstüne mantarlarımı ve siyah zeytinlerimi dizdim. O sırada o kadar güzel gözükmüyordu yalan yok! Hatta acaba sonuç nasıl bir felaketle sonuçlanacak diye bile düşündüm.


Kıvamı iyice katılaştıktan sonra üstüne salçalı sos döktüm ve biraz daha pişmeye bıraktım. Çıkarmama yakında kaşarımı döktüm.

Sonuç bu:



Hamuru peynirle olduğu için o kadar güzel oldu ki kalanını yemek için saatlerdir sabah olsun diye bekliyorum!! :D

Şaka bir yana, değişik bir tat oldu. Malzemeleri göz kararı koyduğum için size detay yazamadım ama eli krep hazırlamaya yatkın olanlar daha rahat yapacaktır sanırım.

Neyse, deneyen olursa afiyet olsun. :)

3 yorum:

Neslihan dedi ki...

Bak bak baaakkkkk hamaratım nelerdeeee yaparmışşş ellerine sağlıkkk güzelim çok güzel görünyorrr. İşte mutfakta yaratıcılık diye ben buna derim! Sen bizim feysteki gastronomie grubuna üye olsana bizim orda da güzel tarifler oluyor arasıra.

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
olabilir aslında. :)
senin gibi döktüremiyoruz biz ama eh işte...karınca karınca :)
öperimm

Sevgi Küçük dedi ki...

ya kuzum senin bu blog bana ters ters konuşuyooo!alırım ayaaamın altına haaa! ne diyor?? :D