24 Temmuz 2009

Özel Biri ve Höykürerek Gülmek?!


Yüzünüzde kocaman bir gülümseme ile höööyyyküüreee hööyyyküüreee ağladınız mı hiç? Ben 5 dakika öncesine kadar aynen böyle ağlıyordum. Hani mutluluk gözyaşları diye bir ifade var ya, işte benimki mutluluk gözyaşlarıydı.

Sebebi özel. "O" nedenini biliyor. Beni o kadar mutlu etti ki, dilerim Allah'ta herşeyi ama herşeyi onun o güzel kalbine göre verir. Neden ağlamaya başladım anlayamadım ki! Aslında gerçekten gülüyordum, bir anda ağlamaya başladım. Sanırım heyecandan hem gülüp hem ağlıyordum.

Bu arada insan öyle gülerek ağlarken bayağı bir garip gözüküyormuş. İyi ki yalnızdım!! Hmmm..Ya acaba bu yazıyı yayınlamasam mı?? :D

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Bazen olur böyle ikilemler canım..Ağlamak,gülmek kardeş zaten..))Sen hep gül canım..
Güzel dileklerin içinde Aminnnnn!!


Yayımlamasaydın duygularını paylaşmamış olacktın..İyi ki paylaşmışsın tatlım..


Kocaman sevgiler yanında olsun..)

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benimmmmm
sende hep ama hep gül
bende buradan sana sevgilerimi gönderiyorum. günün, ömrün hepppp güzel olsun :)