25 Temmuz 2009

Mücverim


Fırınlandım ya, geçen gün gene bir deneme yaptım. 3. denemem şu an kahvaltım olmak üzere pişmekle meşgul. :)

Burada 2. denememden bahsedeceğim. Yurtdışına taşınırken nedense mikser getirmek aklıma gelmemiş. Sıcaktan ve tembelliktende gidip çırpıcı tel almak zoruma gidiyor. Bildik eski modeli kullanıyorum:çatal! :D

Uzun zamandır fırında kabak mücver yapmıyordum, evde çook güzel beyaz peynirim ve dereotum olunca denemeye karar verdim. Tüm malzemeleri göz kararı koydum:

Biraz un

Bol dereotu ve maydonoz

Bir kabak

Birazcık kabartma tozu

Birazcık tuz

Birazcık kırmızı toz biber

Bol keçi peyniri

Birazcık da Karagöl peyniri

Bol süt

Malzemeleri hazırlayıp fırına attım. Sonuç bu:

Kabaklı ekmek gibi oldu aslında ve ben tadına bayıldım. Küçük dilimler halinde salata yanında yedim.

Güzel haftasonları dilerim. :)

2 yorum:

öykü dedi ki...

Ciddi cok nefıs gorunuyor
ellerıne saglık
bı de saglıklı bu halı kızartmaktansa
ben de yapıcm en kısa zamanda:)

Sevgi Küçük dedi ki...

sağol canım benim.gerçekten çok hafif oldu. bu sıcaklarda tavsiye ederim.bu aralar hafif yemek lazım. :)