26 Temmuz 2009

Eskiler



Bugün temizlik günüm. Bilgisayarımı temizliyorum. Herşeyi düzenliyorum, grupluyorum ve bazı dosyaları bilgisayarda tutmak yerine cdlere aktarıyorum. Anlayacağınız çoookk işimmm var çok! :D


Bu arada geçmiş fotograflarıda buldum.


Biri bir kandil günü denediğim kandil simitlerim. Eh pek aslına uygun olmadılar ama fenada olmamışlardı.


Diğeride can kardeşimin "ablaaaa...kurabiyeee!" seslenmelerine cevabım: Parça çikolatalı kurabiye.


Tarifleri ne yazık ki aklımda kalmamış. Kurabiyenin tarifini bloglardan birinden almıştım zaten ama sahibi aklımda kalmamış. Aslı üzümlüydü ben parça çikolata ile değişmiştim ama kimin tarifiydi inanın hatırlamıyorum. Özür dilerim. :(


Güzel bir gün geçirin.

4 yorum:

öykü dedi ki...

nefıs gorunuyorlar:)

NarincE dedi ki...

Olsun fotoğraflarla yetiniriz biz de. Nasılsın komşum. İyisin umarım. Bizde gördüğün gibi keyifler yerinde. Ramazan'a kadar kalma niyetindeyiz. Bugün Ankara'ya geldim akşam döneceğim. Yaramazlık yapıp, başkalarının hattından ( dün akşamki gibi) girebilirsem görüşürüz. Çok öptüm, kendine güzel bak canım.

Sevgi Küçük dedi ki...

O senin güzelliğin Öykücüğüm :)

Sevgi Küçük dedi ki...

Neclacığım Allah keyfinizi bozmasın hep böyle olun inşallah :)
Tadını çıkarın ve benim içinde eğlenin. Fotograflarını bekliyorummmm :)
çok öpüyorum
not: tatil denen yasal ve de mutlu haktan adam gibi faydalanabilirsem (kızgın olduğum bir konudur bu!) bayramdan sonra Ankaraya gelmeyi düşünüyorum. Belki bir kahvelik zamanımız olur? ;)