29 Temmuz 2009

Bulgur Salatası


Daha önce yeşil mercimekli buğday salatası yapmıştım.

Bu kez farklı bir şey denemek istedim. Aslında dün eve gidince sadece salata yiyecekken ekmek istedi canım yanına. Ama ekmek yemek istemediğim için salatayı "ekmekli" hale getirmeye karar verdim.

Bir miktar bulguru haşlayın süzdüm ve salatama ekledim.

Güzel oldu ve birazcık Dobi'nin kısırını hatırlattı.

Salatamı önceden hazırlamıştım dediğim gibi:

Domates

Acı kırmızı biberler

Taze fesleğen

Dereotu

Maydonoz

Taze nane

Sumak, balsamik sos ve azıcık nar ekşisi ile ovulmuş kuru soğan

Zeytinyağı

Bu karışıma bulgurumu ekledi.

Evde limon olmadığı ve ekşiyi çok sevdiğim için balsamik ve nar ekşisi miktarı çok oldu. Ama güzel oldu! :D

Ben yeşillikleri doğramayı doğru bulmadığımdan daha çok didiklediğim için o akdar büyük büyük duruyorlar, bunu da belirteyim.

6 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Çok nefis olmuş, hemde çokkkkk...Bende bu tür salataları çok severim canım..Nar ekşisi ve balsamic, ayrı bir lezzet katıyor salatalara..Ellerine sağlık canım..


Kocaman öpüyorum seni ve Bilyana'yı..Bekliyorum, yaz-kış demeden..))


Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Oh afiyet olsun! Yazın en güzel yemekleri bunlar. Serin serin...

öykü dedi ki...

Tam yemek saatı ıstah acan bı salata:))
Ben hayır demem:)

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm bizde öpüyoruz. kısmet gelebiliriz valla :)
belki sen gelirsin ben sana bu çakma yemeklerimden yaparım :D
öpüyoru bizde

Sevgi Küçük dedi ki...

Sevgili Tijen Üstadım,
senin veridğin ilhamlarla oluyor bunlar :)
bak daha ne sürprizlerim var daha.
sevgiler

Sevgi Küçük dedi ki...

Öyküüüüüüü
gel kız cimcime,bak ben sana ne güzel yemekler yapcam. :)