20 Temmuz 2009

Böreğin Fotografı ve Evimizde İlk Misafir Sofrası



İşte meşhur börek!




Fırındayken pek bir şeye benzemiyor ama dışarı çıkınca fena olmadı. Dediğim gibi yanlış yufka seçiminden sorunlarım oldu ama ne yapalım buna da şükür.



Bu sofrada cumartesi gününden. İlk misafirimizi ağıradım. Dobi geldi ve ona tam istediği gibi bir sofra hazırladım (?). Soru işaretinin nedenini sonra uzun uzun anlatırım. O çok eğlensede ben mahvoldum o gün. Rezillikti halim!!



Masadaki tabaklardan üçlü olanında TC' den getirdiğim Karagöl ve Sepet peynirleri var. Büyük yuvarlak tabakta çeşnilerle tadı zenginleştirilmiş 4 farklı çeşit kaşar var. Ve son olarak domates dilimleri ise alışıldığı üzere mozarellalı değil gene Karagöl peynirli. Üstünde de taze fesleğen ve çoookk azıcık taze anason var. Açık söyleyeyim tadı böyle çok güzel oldu. Fotograf çekildiğinde sofrada olmayan ve fırında kızarmakla meşgul olan bir şey vardı: sarmısaklı ekmek.


Güzel ve Dobi için oldukça eğlenceli bir gece oldu.








Not: Şarap açık duruyor ama içen olmadı. O bardaklar gece boyunca öyle kaldı. Neden aldıysak??

2 yorum:

öykü dedi ki...

of of of :))
muhtesem bı masaa olmus
ben de gelıyorum
borekten yemelıyım

Sevgi Küçük dedi ki...

gel şekerrimmmm
ama önce diğer yufkalarıda deneyip doğru modeli bulayımda öyle gel. rezil olmayayım sana :D