14 Temmuz 2009

Ah Barry Vah Barry


Hava değişiminden mi yoksa ayların yorgunluğundan mı bilmiyorum, resmen ayakta uyuyorum. Sabahtan beri esneyip duruyorum. Üstümden miskinliği atıp bir şeyler yazmak istiyorum ama sanırım ruhum ve beynim tatile çıktı. Ayarlamam ve düzenlemem gereken çok şey var. Ama kısa zamanda hepsini bitiririm (diye umuyorum).

Neyse, tembelliği bırakalım ve yazalım birşeyler.

Farkettiniz mi bilmiyorum, geçtiğimiz haftalarda okuma günlüğümdeki fotograflar hızla değişti. Evet, hızlı okuyabilen bir insanım ama o kadar da hızlı değil!! :)

Öncelikle Borges' i okumaya başlamamla bırakmam bir oldu. Diğer kitapları ile çoookk mutluydum ama sanırım bu kez ruh halimde dalgalı olunca ağır geldi. (Gördüğünüz gibi yiğitlik yapıp "Sanatsal açıdan..." diye ahkam kesmeye çalışmıyorum, dürüstçe "anlamayadım" diyorum). Belki ilerde tekrar denerim.

Onu hızla bırakıp uzun zamandır ertelediğim bir kitaba, Barry Trotter' a geçtim. İtiraf edeyim Harry Potter (nam-ı diğer Hayri Pıtır) bana hep itici gelmiştir. Belki güzel bir kitaptır, bilemiyorum çünkü okumadım. Filmlerini (2 tanesi, aklımda bile kalmamışlar) sırf mavi filmlerdir diye izledimdi. Bence (şişirilmiş) reklam harikası!

Belki de o yüzden Harry' e inat Barry daha doğal, daha sade ve heyecanlı geldi. Gene de "aman çok güzellll...ay mutlaka okuyun" demeyeceğim. İllah farklı bir şey yaşayayım derseniz zaten küçücük bir kitap. İlkini (ki bununda serisi var, sonuçta bu da bir pazarlama harikası!!) alıp okusanız...fazla bile!

Yalnız:Çocuklara kesinlikle tavsiye etmiyorum!

Ayrıca, yandaki resme bakıp da okuduğum kitap hakkında yanlış bilgi edinmenizi istemem. Tam yola çıkmak üzereyken ve daha ilk sayfalarındayken onu bırakıp buna başladım. Özür...

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Benim de elimde bir dolu kitap var Sevgi. Birini bitiriyor ötekine başlıyorum. Oh be tam tatil havasına girdim. Çıkarabilene aşkolsun.

Sevgi Küçük dedi ki...

çıkma zaten ve dilerim gönlünce eğlenirsin-dinlenirsin-keyfini sürersin.
inanır mısın gelirken bavula koyamadım diye notebook çantasına elime geçen her kitabı sıkıştırdım. giderken okuduklarımı götürüyorum gelirken 1 e 10 veriyor ve daha fazlasını buraya taşımaya çalışıyorum. :)