21 Haziran 2009

Yağ Yağ Yağmuuurrr...


Süper!! Vallahi bravo!!?!!

Nasıl bir yağmur başladı anlatamam! Şimşekler, gökgürültüleri, arada yerimden sıçramalar....

Aslında anlamalıydım; hava sabahtan beri bir sıcak bir sıcaktı ki sormayın! Tam yağmur sıcağı denilen cinsten. Resmen bunalmıştım evde.

İyi oldu yağması da... Sevgili yağmur, bak biz birazdan Dobi ile buluşacağız. Olmaz ki böyle! Var yok bir haftasonum var, sen böyle yaparsan ben evden çıkamam ki!

Allah'tan eylül çocuğuyum da bu tür havalar beni melankolik yapmıyor. Şu an bir görseniz beni; bulunduğum oda karanlıkta kaldı iyice, o karanlıkta oturmuş radyodan caz dinliyorum. (Sağolasın iTunes!) Oldukça neşeliyim aslında ama içimden dışarı çıkmak değilde yatağa kendimi atıp kitabımı elime almak, bir dizimin üstüne atıp destek aldığımı ayağımı müziğe uygun sallamak ve tembelliğin keyfini çıkarmak geçiyor.

Neyse, biraz sakinleşti gibi.

4 yorum:

lemaninignesinden dedi ki...

mevsimler gercekten bozuldu buyıl iyice belli oldu bır gunes bır yagmur yaz gelmedi bir türlü

Sevgi Küçük dedi ki...

çok haklısın canım benim. sıcak oldu mu tam sıcak oluyor, soğudu mu da donduruyor!!o yüzden her daim hasta millet.

NarincE dedi ki...

Hazirran bitecek hala sabah güneş, akşama yağmur. Ne olacak halimiz belli de dinleyen yok.

Sevgi Küçük dedi ki...

çok haklısın canım. şu an burası buz gibi ve sabahtan beri hava karanlık, durmadan yağmur yapıyor. aslında sıcak olmasından iyi de ondan sonra da hep hasta oluyoruz