23 Haziran 2009

Sıkıntı

Bir kadın sıkılınca ne yapar? Birkaç örnek üzerinde konuyu değerlendirelim:

1. Saç modelini ve de rengini değiştirir.

Ama ben bunu yapamam, saç konusu GünEşimin iznine tabii. :)

2. Yemek yer.

Bu zaten mümkün değil, sonra daha çok bunalıma giriyorum.

3. Alışveriş yapar.

Evet işte bu! Tammmm bana göre!! :D

Öğle arası sıkıntı ile dışarı çıkıyorum, bir ara parfüm vs bakmak için bir yere giriyorum. Çıkarkense elimde bu var:







Ama çok şeker değil mi? Aslında oldukça büyük bir sepet ve yeni evimizin ilk cicisi. Tabii ki çoookkk kokoş. :)

Bakalım BHA beğenecek mi?

Sıkıntınız az, neşeniz bol olsun. :)

4 yorum:

lemaninignesinden dedi ki...

paket süperrr bende gezmeyı severım bıde aglarım zırıl zırılllll

Sevgi Küçük dedi ki...

canım benim çok sağol ziyaretin için.
ağlama bende de var ama son nokta! tüm bunlar işe yaramazsa bir başlıyorum ki sorma!! :D

sevgiler...

Damak Tadı dedi ki...

Hepimizin ortak noktaları aynı sanırım kızlarrrr..)))

Sevgi Küçük dedi ki...

kesinlikle!! :)