15 Haziran 2009

Konser: Nigel Kennedy




Sevgicik haftasonunu sıcaktan ve de bademciklerinin neden olduğu halsizlikten dolayı mayışmış olarak geçirdikten sonra oldukça "sosyal" bir haftaya başladı.


Bu gece Dobi' nin zoru ile konsere gidiyor. Aslında konserleri ve benzer etkinlikleri çok severim ama bu kez durum zorlama ile gelişti. Çünkü konseri verecek kişiyi en son 15 yaşında filan dinledim. Gerçi severdim ve eminim bu akşamda keyifli geçeccek ama...Ama' sı komik geliyor genede.



Benim yaş grubum daha net hatırlayacaktır, bir zamanlar Nigel Kennedy vardı. Hani Kenny G. ve Michael Bolton zamanlarıydı. Klasik eserlere farklı bir yorum katmıştı. Klasik müziğin dahi çocuğu...Farklı ve aykırı saç modeli ile o zamanların asilerinden. (Rahat hatırlamanız için 2 farklı fotografını netten buldum ve yazıya ekledim. Biri albüm kapağıydı).



İşte bu akşam Nigel Kennedy konserindeyim. Yarın anlatırım size. :)

2 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Geleceğini duyunca çok mutlu olmuştum..Sonrasında hastalandığını duyunca çok üzüldüm..Geçmişler olsun canım..Çok geçmişler olsun..Kendine dikkat et lütfen..Dilerim konsere gidene kadar bişeyciğin kalmaz..Kocaman sevgilerle..İyi eğlenceler..Sevgiler..

Sevgi Küçük dedi ki...

Gülcüğüm çok sağol. Öyle telaşlanacak ve yorgan döşek yatıracak birşeyim yok çok şükür. Biraz boğaz ve kulak ağrısı, ki artık rutinim oldu,ara ara da ateş. O sırada ateşlenmemiş olsam (ha,bir de saf saf hapşırmasam) gene iyiydik de...Kısmet işte.
Yorgunluk var ama o da rutinim. Son zamanlarda her daim yorgunum. Onu söyledim bugünde, en kötü konserde uyurum artık diye. :)
İlgin ve güzel dileklerin için çok teşekkürler. Çok öpüyorum seni canım benim