21 Haziran 2009

Rüyada Öykü Görmek


Selda rüyasında Öykü' yü gördüğünü yazdığında tebessüm etmiştim. Komik olduğundan değil, hoşuma gittiğinden.

Dün gece kitap bittikten sonra uzun süre uyuyamadım. Bu ara canımı sıkan bazı gereksiz şeylerle uğraşıyorum. Mırrr mıırrrr (Söylenme efekti!!)

Bir süre BHA tarafından pışpışlandıktan sonra (kahramanım ve kurtarıcım benim!!) saat 4' e doğru ancak uyuyabildim.

Rüyamda asansörle bir eve çıkıyorum. Kapıyı Doğu Alman kadın sporcularına benzer bir yaratık açıyor. Saçları sonradan boyama sarı. Benim 3 katım neredeyse. Kapı ağzında kalıveriyorum. Ağzımdan sadece "Öykü??" dökülüyor. O an rüyada olmayan beyin parçam "Yok artık!! Bu nasıl Öykü olacak??" komutu veriyor. Ama Öykü'ymüş!! Resmen tırsıyorum.

Rüyanın devamında teyze, Jale ve en önemlisi misafirin çocuğu var. Fekatttttt bilin bakalım misafir çocuk kim: Ben!

Öykü beni mikro dalgaya atmasın diye uğraşıyorum.

Aklımda kalan kısımları bunlar.

Rüyaların tersi çıkarmış ya, kendini Öykü İnsanı sanan o insan azmanının gerçek olmaması tek dileğim!!!

2 yorum:

öykü dedi ki...

sen var ya sen
ne yaptın ettın benı guldurmeyı basardın bugun
canımmmmmmmmmmmmmmmmm
cok cok opuyorum o tatlı yanaklarından
ne guzel ınsansın sen ya
ben ıyı kı bu blogu acmısım
ve ıyı kı bu kadar guzel ınsanlar tanısma sansı yakalamısım
sevgıcım
bu yuzumde belıren gulucuklerın cok fazlası olsun yuzunde
hep gulumse olur mu
canım benım

Sevgi Küçük dedi ki...

:)))
sen gülüyorsun Öykücüğüm ama ben cidden o sırada tırsmıştım!! bir de mikrodalga filan...Allah muhafaza!! :D
aslında sabah nete girip de ekranda yorumunu okuyuncaya kadar unutmuştum rüyayı, ama birden kabusum geri döndü!! "ciyaaakkk!! öykü valla bir daha yapmıyycaammm!!" yüz ifadesi takındım. :)
keşke herşeyi hatırlayabilsem ama aklımda ancak bu kadarı kalmış.
öperim seni kocamaaannn
ve evet, iyi ki... ;)